یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایسنا

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه اماراتی ها هیچ سود و منفعتی در صلح با رژیم صهیونیستی ندارند تاکید کرد که آنها به دستور ترامپ توافق صلح امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

دهلی نو - ایرنا - رسانه "نیو ایج بنگلادش" با پرداختن به مساله عادی‌سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، این موضوع را یکی از تلخ‌ترین واقعیت‌ها برای فلسطین ازریابی کرد و نوشت: اعراب از یک سو وعده‌های توخالی می‌دهند و از سوی دیگر برای تامین منافع اقتصادی خود به رژیم صهیونیستی تمسک می جویند و امارات با این اقدام خود را در اردوگاه دشمنان فلسطین قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - سفیر فلسطین در بغداد تاکید کرد که توافق امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط، صلح منطقه ای را به مخاطره انداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیدهادی برهانی استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و تحلیلگر سیاسی منطقه تاکید کرد، امارات بیشتر تخم مرغ های سیاست خارجی و منطقه‌ای خود را در سبد رییس جمهوری آمریکا گذاشته است و به همین دلیل شکست ترامپ در انتخابات آتی برای امارات و به ویژه محمد بن زاید زیانبار خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسائل غرب آسیا نوع موضع‌گیری و واکنش کشورهای عربی و اسلامی به عادی سازی روابط بین امارات و اسرائیل را به سه دسته تقسیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مجتهد»، فعال توییتری معروف به افشاگر اسرار خاندان سعودی فاش کرد که عربستان سعودی نیز خواستار اتخاذ تصمیمی مشابه تصمیم امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، ولی برای تحقق آن، شرط گذاشته است. او امروز یکشنبه در توییتی نوشت که محمد بن سلمان، ولی‌عهد سعودی و آمریکایی‌ها هم‌اکنون در حال چانه‌زنی بر سر این هستند که در مقابل اعلام عادی‌سازی...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - ماموستا ملا «احمد فخری» امام جمعه جوانرود و ماموستا ملا «هادی ذکایی» عضو شورای فتوای این شهرستان در بیانیه‌هایی جداگانه با محکوم کردن توافق و برقراری روابط بین امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، این اقدام را ظلم بزرگی در حق اسلام و مسلمانان عنوان کردند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - نشریه انگلیسی آبزرور در سرمقاله روز یکشنبه خود با اشاره به اینکه توافق امارات پیشرفتی در حل مناقشه فلسطین و اسرائیل حاصل نمی‌کند، آن را یک اشتباه تاریخی توصیف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حمدبن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین طی تماس تلفنی با محمدبن زاید ولیعهد ابوظبی از توافق امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نظرسنجی یک روزنامه سعودی نشان می‌دهد که افکار عمومی جهان اسلام با اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و شکل‌گیری توافق بین آنها، مخالف است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امارات به رغم اینکه شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تعلیق طرح الحاق بخشهایی از کرانه باختری اعلام کرده، اما براساس اظهارنظرها این مساله بهانه‌ای برای نزدیک شدن ابوظبی به صهیونیست‌ها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی به منظور بر هم زدن نظم حاکم بر خاورمیانه و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اتفاق افتاد تا بتوانند شرایط را در آمریکا به نفع خودشان مصادره کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه اطلاع رسانی منامه پست به نقل از یک خبرنگار و تحلیلگر مسائل سیاسی در تلویزیون رژیم صهیونیستی از سفر قریب الوقوع " یوسی کوهن " رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد به ابوظبی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امارات متحده عربی جهت‌گیری‌های مختلفی را در سیاست خارجی خود تجربه کرده و اکنون ترجیحات و توجیهات اقتصادی یکی از عوامل اصلی تصمیم امارات در آغاز روابط رسمی با رژیم صهیونیستی و کنار گذاشتن آرمان فلسطین است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی و خیانت ابوظبی به آرمان ملت فلسطین همچنان با مخالفت و محکومیت شخصیت‌ها، گروهای فلسطینی و دیگر کشورهای اسلامی همراه است.