یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری فرانسه با استقبال از عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی بر ایجاد صلح پایدار و عادلانه میان صهیونیست ها و فلسطینی ها تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای از توافق اسراییل و امارات عربی متحده برای عادی سازی روابط که با میانجی گری آمریکا بدست آمده است استقبال کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بخش آسیای غربی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به آغاز روابط رسمی امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسائل فلسطین، توافق اخیر امارات و اسراییل جهت عادی کردن روابط شان را خطرناک تر از تمامی توافق های پیشین با این رژیم دانست و می گوید این توافق مبنای جدیدی برای صلح با اسرائیل بنا می کند و آن صلح در برابر هیچ است.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - وزیر امور خارجه انگلیس از تعلیق طرح الحاق غیر قانونی کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، در پی توافق ابوظبی و تل‌آویو استقبال کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره به رسمیت شناختن رژیم صهیونسیتی توسط دولت امارات نوشت: از معامله قرن به توافق حقیر رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ادعای طرف‌های اماراتی در خصوص توقف طرح الحاق به دلیل توافق ابوظبی و تل‌آویو برای عادی‌سازی روابط گفت: طرح الحاق را لغو نکردیم، عقب انداختیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه دیلی میلی نوشت که توافقنامه عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی به معنای کنار زدن «معامله قرن» دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری مصر با وجود مخالفت گسترده مقام‌ها و گروه‌های فلسطینی، از توافق رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی برای عادی‌سازی روابط فی‌مابین استقبال کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با انتشار یک بیانیه مشترک سه‌جانبه از عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو خبر داده و جزئیات آن را اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی در واکنش به توافق امارات متحده عربی و این رژیم و ادعای طرف اماراتی در خصوص توقف طرح الحاق کرانه باختری، گفت: دولت "دونالد ترامپ" از رژیم صهیونیستی خواسته است تا اعلام طرح الحاق را به تعویق بیاندازد.