یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در توجیه توافقنامه عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی مدعی شد که این اقدام، گامی «بلند» در «مسیری درست» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز پنجشنبه در واکنش به توافق میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی برای عادی سازی روابط، ضمن محکوم کردن این توافق اعلام کرد: عادی‌سازی روابط خوی تروریستی رژیم اشغالگر را بیشتر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند، ابوظبی و تل‌آویو رسما روابط خود را عادی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

با راه اندازی اولین نیروگاه هسته ای در کشورهای عربی، کارشناسان بین المللی بر این باورند که این نیروگاه خاطرات احتمالی زیادی به همراه دارد.

خبرگزاری دانا

یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد، ابوظبی و ریاض در صدد هستند که رئیس‌جمهور دولت مستعفی یمن را به صورت کامل کنار بزنند و معتقدند دولت مستعفی به شکل کنونی، باری سنگین است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کره جنوبی ساخت نخستین رآکتور اتمی در امارات را تکمیل و نخست وزیر امارات راه اندازی این رآکتور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع خبری روز جمعه از آغاز تحقیقات قضایی در فرانسه علیه ولیعهد ابوظبی به دلیل دست داشتن در شکنجه در جنگ یمن خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - رئیس جمهوری روسیه و اعضای شورای امنیت این کشور بر آمادگی مسکو برای میانجی گری بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - شخصیت‌های سیاسی آمریکایی و غیرآمریکایی، نشست روز سه‌شنبه شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 را گواهی بر انزوای اقدامات یکجانبه‌گرایانه آمریکا دانستند که نشان از هرج و مرج در سیاست خارجی آمریکا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با صدور حکم محکومیت حبس 10 ساله برای جرج نادر که متهم به فساد جنسی شده است، لابی سعودی در آمریکا یکی از مهره های اصلی خود را از دست داد. آیا این رویداد به معنای شکست طرح محمد بن سلمان برای ایجاد تحول در ساختار لابی‌گری سنتی سعودی در آمریکا است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه العربی الجدید در مقاله ای نوشت که با توجه به این نظر سنجی ها حکایت از عدم موفقیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری دارد، برخی حکام عرب در کشورهای شورای همکاری و اسرائیل که سیاست های افراط گرایانه آنها از سوی وی حمایت می شد، از رفتن او از کاخ سفید خرسند نخواهند بود.