یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -"عبدالله الطویل" به عنوان مخالف دولت امارات متحده عربی شنبه شب در توئیتی به نقل از منابع رژیم صهیونیستی فاش کرد که "طحنون بن زاید" مشاور امنیت ملی امارات و "محمد بن دحلان" مشاور فلسطینی ولیعهد ابوظبی در روزهای گذشته برای نهایی کردن بندهای توافق‌نامه سه جانبه، به تل آویو سفر کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ماندلا ماندلا نوه نلسون ماندلا روز شنبه در سخنانی با انتقاد از توافق اخیر میان رژیم صهیونیستی و امارات، گفت: هر کس گمان کند این توافق، صلح را در خاورمیانه تحکیم می‌کند احمق است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدام اخیر امارات متحده عربی در خصوص برقراری روابط سیاسی رسمی با رژیم صهیونیستی با اعتراض فلسطینیان و افکار عمومی در میان کشورهای عربی و اسلامی علیه آن همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد روابط بین‌الملل دانشگاه داکا بنگلادش با بیان اینکه تعدادی از کشورهای عربی در نقض حقوق فلسطینیان نقش داشته اند تاکید کرد هرگونه بحثی از حقوق فلسطینیان در توافق‌نامه عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی صرفا یک پوشش است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - به دنبال اعلام رسمی سازش امارات با رژیم صهیونیستی و همزمان با آغاز برخی اعتراض‌های ملت‌های عربی و اسلامی به این اقدام شرم‌آور ابوظبی، دو نماینده پارلمان عراق خواستار خیزش عربی در برابر آن شدند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - روند رخدادها و حوادث تاریخی در حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا از سال 1945 تاکنون به وضوح نشان دهنده عمق دشمنی و کینه صهیونیزم جهانی و ایالات متحده آمریکا با جهان عرب و امت اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "انور قرقاش" وزیر مشاور در امور خارجه امارات در اولین مصاحبه رسمی با یک روزنامه نگار صهیونیست پس از اقدام ابوظبی و تل آویو برای برقراری ارتباط، خواستار این شد که توافق عادی سازی روابط با تل آویو به زودی اجرا شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسما روابط خود را عادی می‌کنند. طرفین ابتدا درباره اهمیت و دستاوردهای این اتفاق داد سخن دادند، البته ادعاهایی مملو از ابهام و سوال، اما پیامدهای این سازش اماراتی ها با اسرائیل چیست و چه ره آوردی برای فلسطینی ها خواهد داشت؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه به فرانسه هشدار داد از اقدامات تنش زا در خاورمیانه و مدیترانه خودداری کند چرا که با قلدری به جایی نمی رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فلسطینیان ساکن کرانه باختری ظهر جمعه در اعتراض به اقدام امارات در خصوص عادی سازی روابطش با رژیم صهیونیستی با برگزاری تظاهرات عکس های «محمد بن زاید» ولیعهد این کشور را به آتش کشیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم صباح زنگنه، نوشته است: دونالد ترامپ رییس‌جمهور ایالات متحده امریکا روز پنجشنبه از حصول یک توافق میان امارات متحده عربی و اسراییل خبر داد اما آنچه در حقیقت اتفاق افتاده یک صحنه‌سازی حرفه‌ای از سوی دولت امریکا برای نجات دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو از بحران‌های داخلی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امارات متحده عربی که طی سال‌های اخیر پایه‌پای کشوری چون عربستان در بحران‌های منطقه‌ای از جمله بحران انسانی و تجاوز به یمن مشارکت جدی داشته، اینک یک گام بلند به سمت ایجاد یک خاورمیانه ملتهب، همدستی با صهیونیسیم، خیانت به آرمان فلسطین و در نهایت بازیچگی ترامپ برداشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پادشاه بحرین توافق میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی را «دستاوردی تاریخی» توصیف کرده است. «حمد بن عیسی آل خلیفه»، پادشاه بحرین در تماس تلفنی با «شیخ محمد بن زاید»، ولیعهد ابوظبی گفته این اقدام به تقویت صلح و ثبات کمک خواهد کرد. اسکای‌نیوز به نقل از پادشاه بحرین نوشته توافق میان امارات، آمریکا و اسرائیل که بر اساس آن قرار است اسرائیل تصمیم خود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ دیشب در سخنانی اعلام کرد که تحقق مساله عادی سازی روابط بین اسرائیل و عربستان سعودی، حتمی است. وی روز پنجشنبه نیز ساعاتی پس از انتشار بیانیه توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط دوجانبه مدعی شد که با چندین کشور دیگر در خصوص عادی‌سازی روابطشان با این رژیم گفتگوهایی صورت گرفته...