شنبه 31 شهریور 1403

محمد کنو قول جبران داد / پیام بازیکن اخراجی عربستان: مرا ببخشید هموطنان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
محمد کنو قول جبران داد / پیام بازیکن اخراجی عربستان: مرا ببخشید هموطنان

محمد کنو که با اخراج در دقیقه 19 دیدار عربستان مقابل چین بازی را برای تیم ملی کشورش سخت کرده بود از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد کنو امروز هواداران عربستانی را به شدت خشمگین کرد. او درحالیکه تنها 19 دقیقه از شروع بازی تیم ملی کشورش مقابل چین می‌گذشت با حرکتی غیرورزشی و نالازم کارت قرمز دریافت کرد تا تیم مانچینی بخش عمده مسابقه را 10 نفره دنبال کند.

کنو در حالی اخراج شد که چین روی یک ضربه کرنر در دقایق اولیه و با گل به خودی عربستانی‌ها پیش افتاده بود. همه گمان می‌کردند عربستان دیگر نمی‌تواند به بازی برگردد. اما شانس با کنو یار بود که هم‌تیمی‌هایش موفق شدند تیم برانکو را 2-1 شکست بدهند.

اگر عربستان پیروز نمی‌شد، مسلما موج حملات علیه محمد کنو بسیار سنگین‌تر بود. این ستاره عربستانی در پایان بازی پیامی برای هموطنانش منتش کرده و از آنها عذرخواهی کرد.

محمد کنو در اینستاگرامش نوشت: "مردم عزیز وطنم، این سه امتیاز مهم مبارک‌تان باشد. سه امتیاز مهم در مسیر صعود به جام جهانی. به این وسیله از مدیران فوتبال، فدراسیون، کادر اداری و کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم که با مسئولیت‌پذیری نبودم را جبران کردند عذرخواهی می‌کنم. با خصوص از شما هموطنان، از همه مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم در بازی‌های ملی بعدی از هر آنچه در توان دارم مایه بگذارم".

محمد کنو قول جبران داد / پیام بازیکن اخراجی عربستان: مرا ببخشید هموطنان 2