شنبه 14 مهر 1403

مذاکره با دو بازیکن جدید و جدایی دو آبی‌پوش / امیدواری به ارسلان!

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مذاکره با دو بازیکن جدید و جدایی دو آبی‌پوش / امیدواری به ارسلان!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امسال بر اساس عملکرد بازیکنان مطالباتشان را پرداخت می کنیم و امیدوارم تیم های دیگر هم چنین روندی را آغاز کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امسال بر اساس عملکرد بازیکنان مطالباتشان را پرداخت می کنیم و امیدوارم تیم های دیگر هم چنین روندی را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر ملکیان در حاشیه حضورش در باشگاه استقلال و جلسه ای که با فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی برگزار کرده است، گفت: جلسه امروز ما راجع به بازیکنانی بود که قرار است به استقلال بیایند. همچنین در مورد شروع لیگ و برنامه حضور استقلال برای دیدار برابر الهلال که چند روز دیگر آبی پوشان اعزام خواهند شد تا یک دیدار حساس را برابر الهلال عربستان برگزار کنند.

وی در مورد حضور حردانی شیمبا و سلمانی گفت: برای جذب حردانی در حال مذاکره هستیم. شیمبا و جعفری هم در حال نهایی شدن هستند و فکر می کنم کار آنها با استقلال به زودی تمام شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص غیبت مدیرعامل باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود او کرونا گرفته است، ادامه داد: مددی یک کسالت جزئی دارد و حتما بعد از رفع کسالت به باشگاه باز خواهد گشت.

وی در مورد وضعیت رشید مظاهری هم گفت: مظاهری با ما قرارداد دارد و می بینید که در تمرینات هم حضوری پرقدرت دارد.

اصغر ملکیان در مورد صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری گفت: اسماعیلی و شجاعیان به طور قطعی از ما جدا شدند اما ارسلان مطهری هنوز وضعیتش به طور کامل مشخص نیست و باید در خصوص او صحبت کنیم.

ملکیان با انتقاد از ارقام بزرگی که این روزها بازیکنان از تیم ها می خواهند گفت: متاسفانه امسال بازیکنان رقم هایی را می خواهند که بیشتر از خواسته باشگاه است. ما در این فصل بر اساس عملکرد بازیکنان با آنها قرارداد می بندیم و این طور نیست که بازیکن پولی بگیرد، بازی نکند و در پایان فصل تمام مطالبتش را بخواهد. اگر تمامی باشگاهها این موضوع را رعایت نکند مسلما همه چیز یک طرفه نخواهد شد. همه باشگاهها می توانند بر اساس یک روند منطقی و قابل قبول به بازیکنانشان پول بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است همانطور که تا به امروز نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده ایم باز هم این کار را ادامه داده تا یک تیم پرقدرت را برای شروع فصل جدید آماده کنیم.