شنبه 8 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه الف

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: وقتی مردم باوجود همه مشکلاتی که دارند به سفر می‌روند یعنی حداقلی از امکان برای آنان وجود دارد بتوانند به سفر بروند که همین امر به رکوردشکنی در سفرهای نوروزی منجر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: حجاب یک تکلیف شرعی و قانونی است و در جامعه اسلامی و به‌خصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتظار این است که حتی کسانی که مسلمان نیستند و یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند زیرا قانون در کشور برای همه لازم الاتباع است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب گفت: قضات در این زمینه احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود.

وب‌گاه فرارو

واژگونی یک دستگاه اتوبوس براثر برخورد با گاردریل در مسیر موته قبل از سه راهی لایبید در شمال اصفهان سحرگاه امروز (چهارشنبه) 11 مصدوم برجاگذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس و مدیران سازمان داوطلبان با حضور در ساختمان صلح با نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نهایت بعد از تحقیقات یک ماهه بازپرس و تیم جنایی پلیس آگاهی، جسد مسعود در منطقه گردشگری تفریحی گوری گل در حالی پیدا شد که به طرز رعب آور و وحشتناکی به قتل رسیده بود. : جسد مسعود حسابگر، سرمایه گذار برج باراما، بعد از یک ماه مفقودی با تلاش بازپرس ویژه قتل تبریز در حالی در "گوری گل" آذربایجان شرقی پیدا شد که به طرز رعب آور و وحشتناکی به دست باندی مخوف به قتل رسیده بود. رسیدگی به این...

وب‌گاه عصر ایران

نیرو‌های هلال احمر در اصفهان پنج نفر از مصدومان این حادثه واژگونی اتوبوس را به بیمارستان حضرت محمد میمه و 6 مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

وب‌گاه الف

سفیر ایران در عربستان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، 90 هزار شهروند ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عالی کشور گفت: قضات در زمینه پرونده‌های مرتبط با صیانت جامعه و حجاب اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبیه شود.

وب‌گاه فرارو

تصویری از فرونشست زیرگذر میدان امام حسین (ع) واقع در هسته مرکزی شهر یزد که به‌دلیل بارش شدید باران در فضای مجازی وایرال شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ره)، مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حریم شهر تهران از برنامه‌ریزی شهرداری گفت: «با ابلاغ طرح راهبردی حریم شهر تهران، محدوده تحت مدیریت شهرداری در بخش حریم بیش از 4 هزار و 500 کیلومتر مربع افزایش یافته و تعارضات قبلی نیز از بین رفته است.» «علی اکبر فسایی» مدیرکل حریم شهر تهران درباره آخرین وضعیت مدیریت حریم پایتخت پس از ابلاغ «طرح راهبردی مدیریت حریم شهر تهران» توسط استانداری، توضیح داد: «در سال 86 پس از تصویب طرح...

خبرگزاری تسنیم

مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان شب گذشته (4 اردیبهشت) در کوالالامپور برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

نتایج «آزمون آموزگاری» در حالی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) اعلام شد که معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (پنجم اردیبهشت) می‌توانند اقدام کنند؛ این در حالیست که از میان پذیرفته‌شدگان، حدود 28 هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی در گفتگو با شبکه العربیه اعلام کرد که امسال در موسم حج 90 هزار ایرانی عازم سرزمین وحی خواهند شد. سفیر ایران در ریاض درباره اعزام عمره گزاران ایرانی به عربستان تاکید کرد که این اقدام در چارچوب مراحل توافقی است که در ماه مارس میان وزرای خارجه دو کشور در پکن منعقد شد. وی همچنین در این گفتگو...