یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی، معاون حج مرکز پزشکی حجو زیارت جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با خبرنگار با اعلام خبر گفت: تقریبا معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانیشرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند. وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایعترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از هزار و 450...

خبرگزاری تسنیم

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور ونزوئلا با تاکید بر اینکه دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه موقت، به ملاقات‌های خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و ایشان را فردی خردمند و فرزانه دانست و تصریح کرد: آیت الله خامنه ای تحلیل دقیق و عمیقی از جهان و تحولات آن دارند و ما همواره از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران تاکید کردند: (خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور)

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی است که بخش عمده هزینه های مادران در دوران بارداری متمرکز بر چکاپ و آزمایشات تخصصی است اما طرح یسنا متمرکز بر تهیه اقلام خوراکی و بهداشتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر کشورمان در عربستان گفت: بر اساس توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی در عربستان سعودی 90 هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال مرحله دوم طرح یسنا را از پایان فروردین اجرا کرده است.

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران تاکید کردند که برخی - ان‌شاءالله خیرخواهانه - دائم توصیه می‌کنند که یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود؛ در حالی که توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال مرحله دوم طرح یسنا را از پایان فروردین اجرا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی از حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، مهم‌ترین اقدامات فرهنگی هنری انجام شده شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گویا پس از پخش قسمت آخر نون خ، پشت صحنه این سریال در دو قسمت از شبکه یک سیما بر روی آنتن می رود. به گزارش عرشه آنلاین، فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که از لحاظ نسبت بازدید کل به تعداد قسمت ها بالاتر از سریال های ماه رمضان و نوروز 1403 قرار گرفته است، این روزها به ایستگاه پایانی خود نزدیک و تنها چند قسمت به پایان این سریال باقی مانده است. مهدی...

خبرگزاری تسنیم

رییس دانشگاه شاهد برنامه‌ها و اقدامات دو ساله این دانشگاه را تشریح کرد.