شنبه 29 اردیبهشت 1403

بیش از 30 موکب از چهارمحال‌وبختیاری به زائرین اربعین خدمات می‌دهند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بیش از 30 موکب از چهارمحال‌وبختیاری به زائرین اربعین خدمات می‌دهند

بهروز مردانی‌نژاد گفت: بیش از 30 موکب به زائرین اربعین خدمات می دهند، قرارگاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در ورودی کربلا عمود 1301 مسقر است و 12 موکب در ذیل موکب قمر بنی‌هاشم (ع) فعالیت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مردانی‌نژاد مسئول قرارگاه موکب حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در چند سال اخیر قبل از اربعین آمریکا و اسرائیل دسیسه می کنند و ناهنجاری‌هایی در کشور عراق اتفاق می افتد تا از این طریق بتوانند اربعین را کمرنگ کنند اما نمی توانند کاری را از پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نیز هدف دشمن این بود که جریان شیعه را در مقابل پیاده روی و نهضت اربعین قرار دهند تصریح کرد: با لطف خداوند و نظر امام حسین (ع) دشمن کاری نتوانست بکند و با ورود به موقع و هوشمندانه آیت الله حائری مسئله ختم به خیر شد و آشوب ها در عراق خوابید. مردانی نژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط کاملا عادی است بیان داشت: ورود و خروج زائرین روند عادی به خود گرفته است و جریان اربعین ادامه خواهد داشت. وی با تاکید بر اینکه این گونه اتفاق ها مسئله مهمی نیست گفت: هر ساله دشمن به دنبال این است که نهضت اربعین را کمرنگ کند اما نه تنها نمی تواند کاری از پیش ببرد بلکه این جریان سال به سال پررنگ تر نیز می شود. مردانی نژاد با اشاره به اینکه تا کنون برای پیاده روی اربعین 18 هزار ثبت نامی داریم و بیش از 30 موکب به زائرین خدمات می دهند گفت: قرارگاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در ورودی کربلا عمود 1301 مسقر هستند و 12 موکب در ذیل موکب قمر بنی هاشم (ع) فعالیت می کنند. وی افزاد: ارائه انواع خدمات از جمله دندانپزشکی و بهداشت در این موکب پیش بینی شده است و این خدمات از 17 شهریور ماه شروع و تا 26 نیز ادامه خواهد داشت. مردانی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: اساس کار موکب ها کمک های مردمی است و اگر کمک های مردمی نباشد نمی توان هیچ گونه خدماتی به زائرین داد. انتهای پیام /