پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار «سلامت برای همه دانشجویان در همه ی دانشگاه ها» فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

نعیمی گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره در روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه همزمان با روز آزاد سازی خرمشهر با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران در سازمان امور دانشجویان کشور برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در این برنامه از کتاب سواد سلامت و پوستر رسمی جشنواره ملی سلامت دانشجویان نیز رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است محورهای این جشنواره را اسلام و سلامت، سلامت و دانشگاه، سلامت و امنیت، سلامت و خانواده، سلامت و ازدواج، سلامت و اشتغال، سلامت و ورزش، سلامت و تغذیه، سلامت و کرونا و سلامت و فضای مجازی و در 5 بخش آموزش، پژوهش و فناوری، ایده ها و تجارب نوآورانه، تولیدات رسانه ای - هنرهای تجسمی، فضای مجازی برگزار می شود.

این جشنواره ویژه تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور است، و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره به آدرس https://festival.saorg.ir/fa/ مراجعه و آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، طبقه ششم سازمان امور دانشجویان تحویل دهند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

سازمان امور دانشجویان

جشنواره سلامت هاشم داداش پور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان برگزار می‌شود 2