چهارشنبه 11 مهر 1403

مراکز برگزاری امتحانات نهایی در ایذه ضدعفونی و گندزدایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مراکز برگزاری امتحانات نهایی در ایذه ضدعفونی و گندزدایی شد

اهواز - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: همه مدارس محل برگزاری امتحانات نهایی ایذه با همکاری شهرداری این شهر ضدعفونی و گندزدایی شد.

مسلم اسدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به همت ملی در برگزاری امتحانات نهایی و وظیفه سنگین آموزش و پرورش ایذه در این امر، با همکاری شهرداری و بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش اقدامات بهداشتی لازم انجام شد تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امتحانات نهایی به بهترین شکل ممکن برگزار شوند.

وی با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی محوطه مدارس محل برگزاری امتحانات با همکاری شهرداری ایذه افزود: صندلی‌ها حداقل یک متر و نیم از هم فاصله دارند و استفاده از تب‌سنج و غربالگری دانش آموزان پیش از شروع فرآیند آزمون انجام می‌شود.

اسدی با بیان اینکه از تجمع دانش آموزان در محوطه مدرسه جلوگیری می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان از حضور زودهنگام در محل حوزه امتحانی، توقف در حوزه بعد از پایان امتحان، دست دادن و صحبت مستقیم با همکلاسی‌ها در محیط حوزه و هنگام تردد در مسیرها خودداری کنند.

وی افزود: در تمام مدت آزمون از ماسک و حتی المقدور از دستکش استفاده شود؛ بهتر است دانش‌آموزان ماسک و دستکش ذخیره همراه داشته باشند و قبل از ورود به جلسه دست‌های خود را ضد عفونی کنند.

مدیر آموزش و پرورش ایذه از دانش‌آموزان درخواست کرد ملزومات و مایحتاج خود نظیر نوشت افزار ذخیره، آب آشامیدنی و مواد خوراکی را بصورت شخصی تهیه کنند و با خود به جلسه امتحان ببرند و به هیچ عنوان از وسایل اشتراکی استفاده نکنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان از دست زدن و نشستن بر روی صندلی امتحانی دیگران خودداری کنند و به عبارتی تنها و به طور مستقیم بر روی صندلی که شماره داوطلبی دانش آموز روی آن نصب شده است، مستقر شوند.

اسدی در ادامه توصیه‌های بهداشتی خود به دانش‌آموزان از آنها خواست که به صورت تک تک محل آزمون را ترک کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی واحدهای مختلف آموزش و پرورش، فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت، گفت: امید است امتحانات امسال درنهایت صحت و با حفظ سلامتی دانش آموزان برگزار و از این برهه حساس نیز به سلامت عبور کنیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*