سه‌شنبه 17 مهر 1403

مردم ایران از خون پاک فرزندان خود نمی‌گذرند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مردم ایران از خون پاک فرزندان خود نمی‌گذرند

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی شهادت محسن فخری زاده در پیامی نوشت: مردم شریف ایران از خون پاک فرزندان خود به سادگی نمی‌گذرند و آرامشان نخواهند گذاشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار اسکندر مومنی در این پیام، شهادت این دانشمند برجسته و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران اسلامی، استاد محسن فخری‌زاده که در راه عشق به کشور عزیزمان و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیدند، ملت شریف ایران را داغدار نمود.

وی در بخشی دیگر از این پیام نوشت: در حالیکه مدعیان دروغین حقوق بشر، ملت ما را از داشتن حداقل‌های پزشکی محروم کرده‌اند، این شهید عزیز عرصه علم و پژوهش، تولید اولین کیت بومی تشخیص کرونا را انجام داد و در آخرین اقدام ناتمام خود مدیریت پروژه «تولید واکسن ایرانی برای بیماری کرونا» را بر عهده گرفت تا نجات‌بخش جان انسان‌ها از این بلای فراگیر و منحوس باشد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آنها هشدار دانند: مردم شریف ایران از خون پاک فرزندان خود به سادگی نمی‌گذرند و آرامشان نخواهند گذاشت.

مومنی در این پیام، از خداوند متعال برای این دانشمند بزرگ ایران اسلامی، همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان، صبر و اجر جزیل آرزو کرد.

محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر روز پنجشنبه - هفتم آذر ماه - در جریان یک حمله تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*