دوشنبه 2 مهر 1403

مرگ جوان 26 ساله زیر آوار؛ سرنوشت 4 نفر دیگر چه شد؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
مرگ جوان 26 ساله زیر آوار؛ سرنوشت 4 نفر دیگر چه شد؟

معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مرد جوان با 26 سال سن بر اثر سوختگی و ریزش آوار جان خود را از دست داده است.

رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بعد از سه ساعت تلاش ماموران آتش نشانی و نیرو‌های اورژانس 115، جسد یک مرد جوان از زیر آور آپارتمان حادثه انفجار، بیرون کشیده شد.

به گزارش خبرآنلاین، معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مرد جوان با 26 سال سن بر اثر سوختگی و ریزش آوار جان خود را از دست داده است.

وی علت وقوع این حادثه را طبق اعلام سازمان آتش نشانی، نشت گاز شهری عنوان کرد و ادامه داد: یک خانم باردار 35 ساله، یک دختر 11 ساله و 2 مرد 40 ساله نیز بر اثر ریزش آوار مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول حال عمومی چهار مصدوم اعزامی را مطلوب گزارش کرد و گفت: خوشبختانه هیچ کدام از چهار مصدوم دچار سوختگی نشده‌اند و در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول با وضع مطلوب جسمانی تحت مراقبت هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز با حضور در محل حادثه از نزدیک نحوه امداد رسانی را پیگیری و مدیریت کرد.

شهر صفی آباد یکی از شهر‌های اقماری دزفول و در فاصله 12 کیلومتری مرکز شهرستان قرار داد.

از میان اخبار

ماجرای ضرب و شتم دانش‌آموزان زاهدانی چه بود؟

روایت تلخ جوان تبریزی از انفجار ترقه‌دست‌ساز