دوشنبه 16 مهر 1403

مسئولان خراسان جنوبی اعتبارات را به موقع جذب و هزینه کنند / تزریق 900 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی استان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسئولان خراسان جنوبی اعتبارات را به موقع جذب و هزینه کنند / تزریق 900 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی استان

مرتضوی با بیان اینکه 900 میلیارد تومان اعتبار در بازه زمانی کوتاه به پروژه های عمرانی استان خراسان جنوبی تزریق شده، گفت: این پروژه ها در حوزه راه و شهرسازی، کشاورزی، نیرو، بهداشت، آموزش و پرورش و... بوده که در فصل های مختلف انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: بهترین سلام های رئیس جمهور را به مردم خراسان جنوبی هدیه میکنیم و ماموریت داریم مسائل و مشکلات استان را بررسی و بر روند اجرایی و عملی شدن مصوبات سفر نظارت و بازدید میدانی داشته باشیم.

وی افزود: طی سالهای پیروزی انقلاب اسلامی خدمات زیادی به مردم شده اما خراسان جنوبی نیاز به توجه ویژه ای دارد و نگاه رئیس جمهور به مناطق کم برخوردار نگاه خاصی است.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: طبق بررسی های انجام و گزارشات صورت گرفته تصویر خدمات انجام شده و نتایج سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی مطلوب است.

مرتضوی با بیان اینکه 900 میلیارد تومان اعتبار در بازه زمانی کوتاه به پروژه های عمرانی استان تزریق شده، عنوان کرد: این پروژه ها در حوزه راه و شهرسازی، کشاورزی، نیرو، بهداشت، آموزش و پرورش و... بوده که در فصل های مختلف تزریق شده است.

وی تصریح کرد: از مسئولان استان خراسان جنوبی درخواست جذب به موقع اعتبارات و هزینه کرد مناسب را داریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها نیز اعتبارات دیگری به استانها سرازیر خواهد شد.

مرتضوی افزود: در خراسان جنوبی انسانهای متعهدی داریم که در هزینه کرد نیز نگاه عالمانه و کارشناسانه دارند.

وی عنوان کرد: در این دولت بر آن هستیم شاخص های استانهای کم برخوردار را به شاخص های مطلوب برسانیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: میزان تخصیص اعتباری که به خراسان جنوبی دادیم نسبت به شاخص های تخصیص اعتبار خراسان جنوبی در زمره اولین تخیصیص ها از نظر اعتبار است

مرتضوی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی تخصیص اعتبارات را دو ساله در نظر گرفتیم، افزود: تسهیلات نیز به سرجمع مصوبات سفر افزوده شد و این روندها ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مطمئن هستم در چهارساله اول دولت گامهای بزرگی برداشته شده و خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: این مردم لایق بهترین خدمت ها هستند چراکه مرزداران کشور هستند و خدمت در جمهوری اسلامی عبادت و در خراسان جنوبی عبادتی مضاعف است.

مرتضوی با بیان اینکه در آستانه ارتحال امام خمینی (ره) هستیم یاد امام راحل را گرامی داشت و اظهار کرد: به روح بلند امام راحل بهترین سلام ها را هدیه کرده و با آرمانهای امام راحل و رهبر تجدید میثاق میکنیم.

انتهای پیام /