دوشنبه 16 مهر 1403

مساجد سنگرهای شکست ناپذیر دفاع از انقلاب و اسلام هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مساجد سنگرهای شکست ناپذیر دفاع از انقلاب و اسلام هستند

زنجان - ایرنا - فرماند سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: مساجد سنگرهای مستحکم و شکست ناپذیر در دفاع از انقلاب و اسلام هستند که باید تقویت شوند.

سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صدر اسلام، تمامی تصمیمات مهم در مساجد گرفته می شد و در حقیقت مسجد محلی برای همدلی و همفکری بود.

وی با بیان اینکه مساجد بهترین سنگر برای تقویت روابط و ارتقای سطح همدلی و بصیرت سیاسی هستند، اظهار داشت: جرقه وقوع انقلاب اسلامی در کشور نیز با قیام مردم از مساجد آغاز و در نهایت به شکست رژیم طاغوت و پیروزی انقلاب منجر شد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز تربیت جوانان مخلص و انقلابی در مساجد اتفاق افتاد و پس از آن نیز مردم از مساجد بیرون آمده و توطئه ها و فتنه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را نقش برآب کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر تقویت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید دارند، گفت: تشکیل بانک اطلاعات از آسیب دیدگان ناشی از شیوع بیماری ویروس کرونا، توسط امامان مساجد و بسیجیان پایگاه های مقاومت به منظور اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه از جمله حرکت‌های بسیار خوب و زیبا مساجد بود که قابل تقدیر و تحسین است.

سردار کرمی به برگزاری مطلوب برنامه های فرهنگی و بصیرتی در مساجد، اشاره کرد و افزود: توطئه دشمنان علیه مساجد همواره وجود داشته و ادامه‌دار نیز خواهد بود.

وی با اشاره به هجمه سنگین و ابزار قوی دشمنان انقلاب و نظام در بحث رسانه و فضای مجازی، تصریح کرد: دشمن با تمام توان و بکارگیری روش‌های مختلف، باورهای دینی و مذهبی مردم را نشانه گرفته و سعی در کمرنگ کردن اعتقادات دینی به خصوص در بین نسل جوان را دارد.

سردار کرمی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را ضروری خواند و افزود: این مهم فرصتی در راستای دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر الهی است.

*س_برچسب‌ها_س*