چهارشنبه 18 مهر 1403

مشارکت 6 کتابفروشی زنجان در طرح بهارانه کتاب

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مشارکت 6 کتابفروشی زنجان در طرح بهارانه کتاب

محمود علیمحمدی، معاون فرهنگی - هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون 6 کتابفروشی برای مشارکت در طرح بهارانه کتاب ثبت‌نام خود را انجام داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: طرح بهارانه کتاب به منظور دسترسی مطلوب علاقه‌مندان به کتاب در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 6 کتابفروش در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب فروشی‌ها تهیه کنند. این مسئول ادامه داد: سقف مجاز برای هر خریدار 150 هزار تومان بوده و از کتاب فروشی‌های اعلام شده قابل خرید است. معاون فرهنگی - هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: از تعداد 6 کتابفروشی، 4 کتابفروشی در شهر زنجان و دو کتابفروشی در شهرهای ابهر و خرم‌دره در این طرح مشارکت می‌کنند. علیمحمدی گفت: کتابفروشی‌های پاتوق کتاب، جنب امامزاده شهر کتاب چهار راه سعدی، منهاج، سعدی وسط، کتابکده فرهنگ چهار راه انقلاب، کوچه رهبری، خرم‌دره کتاب شهر خیابان امام و کتاب بهمن ابهر واقع در بلوار طالقانی برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. وی گفت: ابلاغیه جدیدی برای بازگشایی و آغاز فعالیت‌های فرهنگی و هنری ارئه نشده است و منتظر ابلاغیه‌های جدیدی در این زمینه هستیم. انتهای پیام /