پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مشاور وزیر ورزش: پیگیر رفع نواقص ورزشگاه شهید باکری ارومیه هستیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مشاور وزیر ورزش: پیگیر رفع نواقص ورزشگاه شهید باکری ارومیه هستیم

ارومیه - ایرنا - مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه شهید باکری ارومیه نواقصی دارد که امسال نیز اعتبار تکمیلی تخصیص یافته تا به طور کامل بهره‌برداری شود.

خسرو ارتقایی روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر به آذربایجان‌غربی که بنا به خواست وزیر ورزش و جوانان بوده، ابتدا از پروژه‌های شهرستان ارومیه و در ادامه از پروژه‌های شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر و سردشت با هدف اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی این استان برای افتتاح در دهه فجر امسال و احصای مشکلات پروژه‌ها اعم از مشکلات مالی یا فنی و برنامه‌ریزی برای برطرف کردن آنها خواهدبود تا در موعد مقرر به بهره‌برداری کامل برسند.

وی اضافه کرد: در این سفر همچنین از مشکلات فضاهای ورزشی این استان آگاهی خواهیم یافت تا علی‌رغم مواجهه دولت با مشکلات مالی، با تلاش خود و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و با توجه به سال پایانی دولت، پروژه‌های نیمه‌تمام این استان با محوریت پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و شرکت توسعه و تجهیز تخصیص خواهدیافت تا با بهره‌برداری کامل پروژه‌ها، مردم ورزش‌دوست آذربایجان‌غربی بیش از گذشته از اماکن ورزشی بهره‌مند شوند.

مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان درخصوص وضعیت ورزشگاه شهیدباکری گفت: نواقصی در این ورزشگاه وجود دارد و در سال جاری اعتبارات تکمیلی تخصیص یافته و بخشی از نواقص آن در اولین فرصت برطرف خواهدشد.

ارتقایی افزود: بخشی از پروژه در حال بهره‌برداری است اما برای استفاده کامل از این ورزشگاه و برطرف شدن نواقص با توجه به تخصیص اعتبار در سال جاری، این مشکلات نیز مرتفع خواهدشد.

خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی و سیدمجید سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی ورزشی به آذربایجان‌غربی سفر کرده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*