چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان های مان با یک فهرست 400 نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: باید طالبان بپذیرد که دولت فراگیری سر کار بیاید و با موضوعات ملی، منطقه ای و بین المللی مأنوس باشد.

رئیس جمهور پیام شهیدان را خاموش نشدنی عنوان کرد و با اشاره به اینکه پیام شهدا حاوی امنیت، آرامش و ایستادگی در راه خداست، گفت: بساط کشف حجاب جمع می‌شود.

رئیس بانک مرکزی گفت: همه دلایل بنیادی نشان می‌دهد که نرخ ارز کنترل خواهد شد و در حال کنترل است.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: استقلال قاضی در مقام رسیدگی به پرونده‌ها امری مسلم است، اما این امر منافاتی با مشورت و هم فکری به ویژه در پرونده‌های مهم ندارد.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با مطالبه "حقابه هیرمند" برای مردم استان از این گفته است که متأسفانه کار مهمی در رابطه با حقابه سیستان به جز شعار دادن انجام نشده است.

انگلیسی‌ها هر زمان با بحران‌های داخلی مواجه می‌شوند با دروغ‌پردازی پیرامون سوژه‌های بیرونی به دنبال مدیریت بحران‌های خویش هستند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از صدور دستور قضایی برای شناسایی و تعقیب عوامل به شهادت رساندن فرمانده پایگاه یوسف آباد چالدران، خبر داد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره انتخابات آینده توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به عدم توجه دولت گذشته به بحث اشتغال گفت: آمار بیکاری در دولت سیزدهم کاهش پیدا کرده است.

اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: طی دو روز اول پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه استان تهران در مجموع 2872 نفر پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس قوه قضاییه گفت: برخی مدیران در سطوح مختلف دستگاه قضا هنوز به این باور نرسیده‌اند که مقوله اطلاع رسانی، امری لازم و ضروری است؛ لذا همین موضوع نیز بر سختی کار اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی می‌افزاید.