پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: قهر از صندوق‌ها درست نیست، چون کم هزینه‌ترین راه برای حضور مردم در تعیین سرنوشت‌شان، حضور در انتخابات‌ها است.

انتقادات سازمان یافته اصلاح‌طلبان نسبت به لایحه حجاب در مجلس همچنان ادامه دارد، جنس این هجه سازمان‌یافته سیاسی است.

برگزاری کنفرانس ایران و بریکس در تهران با حضور سفرای پنج کشور عضو بریکس از جمله هند، چین، برزیل، روسیه و آفریقای جنوبی نشان دهنده اشتیاق اعضای اصلی این گروه برای پیوستن ایران به بریکس است.

سایمون شرکلیف سفیر انگلیس در پی انتشار محتوای مداخله جویانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار به وزارت امور خارجه احضار شد.

رییس مجلس ویتنام با بیان اینکه فاصله جغرافیایی مانع از همکاری تهران و هانوی نشده است، خواستار توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف شد.

نمازجمعه این هفته تهران، 20 مرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفر دوجانبه و برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در رأس هیأتی راهی پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی شد.

رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.

دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

سفارت عربستان سعودی در تهران از سه روز قبل آغاز به کار کرده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 16 هزار و 44 نفر از متقاضیان حضور در انتخابات مجلس در سایت وزارت کشور خبر داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است.