دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

اگر از شما بخواهند که جنایات آمریکا در ایران را بشمارید، شاید به اندازه تعداد انگشتان دو دست از جنایت‌های ایالات متحده در 50 سال گذشته نام ببرید.

میرزاجانی با اشاره به عدم رتبه آوری قاریان در مسابقات بین المللی قرآن گفت: نفوذ گسترده جریان وابسته به عربستان سعودی قابل تردید نیست و پیامد این موضوع، حذف ایران در سکوهای قهرمانی است.

مرحوم آیت الله عباسعلی اختری، عضو مجلس خبرگان که به گفته دوستان و نزدیکانش صداقت و ساده زیستی مهمترین ویژگی اخلاقی وی بود در جوار حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، آرام گرفت.

فرهنگسرای رسانه به مناسبت روز دانش‌آموز و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز پویش «دل نوشته‌ای برای آرتین» را برگزار می‌کند.

مدرسه 6 نفره روستای چاه قوسکی حالا 5 نفر شده است و جای علی‌اصغر گوئینی شهید 8 ساله حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) خالی است.

«فیلم‌نت» با این حرکت سمبلیک، در ساختار تحت مدیریت سرتیپی با برجسته کردن مهنازافشار «بازیگربرانداز» سازمان توانا چه مقاصدی را دنبال می‌کند؟

این پیام تسلیت در حالی توسط این خواننده منتشر شد که بسیاری از سلبریتی‌ها فعال در داخل کشور از انتشار هر گونه پیام تسلیتی امتناع کردند.

آیت‌الله عباسعلی اختری، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری که در 83 سالگی به دیدار حق شتافت، در سراسر عمرش تحولات جالبی از شکنجه و زندان ساواک تا امامت جمعه و نمایندگی مجلس را تجربه کرد.

آیت‌الله «عباسعلی اختری»، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

مجله نیویورکر امروز در گزارشی مفصل با تیتر «آیا اصغر فرهادی، کارگردان برنده اسکار ایده‌ها را دزدیده است؟» وارد ماجرای ادعایی سرقت سوژه فیلم «قهرمان» شده که شاگرد او آزاده مسیح‌زاده آن را طی شکایتی مطرح کرده است.

بنابر اطلاع‌رسانی کانال رسمی برنامه «شیوه» این برنامه امشب به دلیل کسالت مجری پخش نمی‌شود.

فراخوان ادبی داستانک و داستان‌کوتاه «خون‌نگاشت» با محوریت شهدای اغتشاشات؛ منتشر شد.

ما نهضت روایت زن مسلمان ایرانی را آغاز می‌کنیم، که این راه رفتنی است نه گفتنی... و جنگ، جنگ روایت‌ها و اراده‌هاست.

حرم احمد ابن موسی (ع)، برادر بزرگوار امام رضا (ع) در شیراز به «شاهچراغ» مشهور است. خیلی‌ها دلیل این نامگذاری را می‌دانند و خیلی‌ها هم شاید ندانند که این نام از کجا آمده و چه ماجرای شگفت‌انگیزی دارد.