یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

کاربری در توئیتر تصویری از حال و هوای فاطمیه در سلف غذاخوری دانشگاه منتشر کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: در حوزه فرهنگ برخی خواب بوده‌اند، لازم است که اشکالات و مشکلات و عیب‌ها در کشور رد نشود.

محمدعلی مجاهدی، پدر شعر آیینی کشور در سومین نشست آسیب شناسی شعر آیینی گفت: در سرودن شعر فاطمی، شناخت و معرفت نسبت به سیره فاطمی از طریق منابع دسته اول و معتبر اسلامی بسیار اهمیت دارد.

کتاب «وزیر قلابی» جدیدترین اثر محمدعلی جعفری، نویسنده کتاب شهید حججی توسط انتشارات شهید حججی روانه بازار شد.

یک سخنران مذهبی، درمورد ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) و عفت و حیاء ایشان توضیحاتی داد.

اولین همایش صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها توسط مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام و با محوریت تبیین ذات قدسی انقلاب و نقش آن در تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

رویداد 2روزه ایده‌پردازی هیئت توسط سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

نویسنده کتاب «زلال» از آغاز به کار تشکل بانوان نویسنده انقلابی در حوزه ادبیات دفاع مقدس خبر داد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی درباره حمایت ساترا از رسانه‌های فعال در فضای مجازی، اعلام کرد: از ابتدای امسال برخی آثار صداوسیما به صورت رایگان در اختیار

ما با جامعه‌ای 400 میلیونی در اطراف کشورمان مواجهیم که یا در مذهب یا در زبان یا در هر دو آنها مشترکیم. مثلاً ما با هزاره‌های افغان هم در زبان هم در مذهب مشترک هستیم. با مردم عراق در مذهب مشترک هستیم.

آتیه ناصح در سریال خسوف که اعتراضات دانشجویی را نسبت به کیفیت غذای دانشگاه رهبری می‌کند، فرزند مبارز سیاسی سابقی است که همچنان قرص سیانور خود را نگاه داشته است.

کاربران اینستاگرام به فراخوان اعتصاب ریحانه پارسا برای مدت زمان 15،14و16 آذر واکنش نشان دادند.

همزمان با فرارسیدن چهلمین روز درگذشت شهدای حادثه تروریستی شاه‌چراغ شیراز، مستند تلویزیونی «پاییز حرم» دوشنبه 14 چهاردهم آذر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

کتاب «سلمان ما» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

سمیه جمالی در جلسه نقد و بررسی کتاب «سدنصرالدین» گفت: خاطرات جزو ادبیات داستانی است اما داستان نیست. در عین حال به داستان نزدیک است و می تواند با آن گره بخورد.

مجالس عزاداری فاطمیه قبل از انقلاب رونق چندانی نداشت و محدود میان خواص و دربرخی شهرها برگزار می‌شد اما بعد از انقلاب، با توجه ویژه آیت‌الله خامنه‌ای رونق گرفت و در سال‌های اخیر بسیاری از هیأت‌ها در فاطمیه مجلس عزا برپا می‌کند.