دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

بچه‌های این هیئت هم، دهه هشتادی‌اند. اتفاقاً آن‌ها هم حرفشان زن زندگی آزادی است. معتقدند این شعار از همان اولش برای اسلام بوده و حرف به کرسی نشسته دین آسمانی است.

بیتا زرتشت همسر رامین راستاد بازیگر سریال‌های تلویزیون، روز گذشته در جریان اغتشاشات رخ داده در یکی از مناطق تهران بازداشت شد.

پیکر دوبلور فقید و باسابقه کشورمان جلال مقامی امروز یکشنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

سینماهای کشور، روز گذشته - شنبه 7 آبان ماه - با ثبت 6400 مخاطب، خلوت‌ترین روز سینمایی کشور طی 15 ماه اخیر را رقم زدند.

مقامی خالق دوبله‌های فاخری در دهه هشتاد شمسی است که این وجه از کارنامه او هیچگاه مورد ارزیابی و تحلیل قرار نگرفت.

مراسم رونمایی از کتاب «باغ حاج‌علی» خاطرات مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) از دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و نظامی در حوزه هنری برگزار شد.

شماری از هنرمندان مشهور در صفحات مجازی خود نسبت به حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع) واکنش نشان دادند.

رییس رسانه ملی در پی درگذشت جلال مقامی پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیکر زنده‌یاد جلال مقامی روز یکشنبه هشتم آبان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) خاکسپاری می‌شود.

معاون سازمان حج و زیارت با بیان این‌که سهمیه حج سال1402 ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان مشخص می‌شود، گفت: در هر صورت، دارندگان فیش حج تمتع که در سال 1399 ثبت‌نام کرده بودند در اولویتند.

جشنواره شرق شناسی و امام حسین (ع) با عنوان «امام حسین، جهانی بودن و جاودانگی» به همت آستان مقدس حسینی در اردببهشت سال آینده برگزار می‌شود.

جلال مقامی مجری برنامه‌ی معروف و گوینده شناخته شده عرصه دوبله که با اجرای برنامه دیدنی ها از تلویزیون شهرت بسیاری درمیان هنردوستان پیدا کرد در سن 81 سالگی به دلیل کهولت سن درگذشت.

شماری از هنرمندان مشهور در صفحات مجازی خود نسبت به حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع) واکنش نشان دادند.

پس از وقوع حادثه تروریستی دردناک در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، جامعه مداحان کشور به این حادثه واکنش نشان دادند.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه، بسته شدن حرم امام زاده صالح (ع) در تهران و بقاع متبرکه سراسر کشور را تکذیب کرد.

محمد منظرپور، سردبیر جدا شده از شبکه ایران اینترنشنال یکی از مهمانان برنامه «سبز سپید، سرخ» است که امروز، چهارشنبه ساعت 22:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.