دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

نشست خبری محمدرضا هدایتی، دبیر هفته کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مدیر کمیته فرهنگی ستاد برگزاری سی‌امین هفته کتاب با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» در کتابخانه مرکزی پارکشهر برگزار شد.

آیین رونمایی کتاب «بچه‌های مسجد بلال»؛ تجربه پایگاه بسیج مسجد بلال مشهد در مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد.

«نشست تجربه‌روزنگاری در ناآرامی‌های اخیر» با هدف اینکه چگونه تجربه روزنامه‌نگاران از انعکاس حوادث اخیر باعث افزایش توانایی، دانایی و مهارت‌های روزنامه نگاران در مواجهه با یک رخداد می‌شود برگزار می‌شود.

مستند «فرزندان شب» به کارگردانی بهروز نورانی پور که روایتی از زندگی کودکان سرباز در کارخانه‌های مغزشویی داعش است، امشب ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود.

اجتماع بزرگ هیأت‌های مذهبی و امت حزب‌الله در بزرگداشت مقام رفیع شهدای مظلوم شاهچراغ (ع) و همچنین شهدای امنیت امشب در مسجد ارک تهران برگزار شد و هیأتی‌ها از قوه قضاییه خواستند تا با اغتشاشگران بدون مماشات برخورد کند.

اگر گذرتان به محله یاخچی‌آباد، خیابان مسلم حسنی و مسجد امام جعفر صادق (ع) بیفتد در شبستان مردان، مزار و مرقد مردی را می‌بینید که در دوران حیاتش منشاء خیر و برکت فراوان برای اهل محل بوده است.

حمید فرخ‌نژاد شاخص‌ترین سلبریتی پروژه‌های امنیتی است. او اخیرا وارد یک پروژه امنیتی شده و شاید برای منحرف شدن افکار عمومی، آخرین استوری‌اش متفاوت بود.

مستند «فصل شکار» با محوریت پاسداشت مدافعان امنیت در وقایع و اتفاقات اخیر، امشب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ابوذر روحی که به خواننده سرود پرطرفدار سلام فرمانده شناخته می‌شود، در پی حمله تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ (ع) نماهنگ «رفیق شهیدم 2» را منتشر کرد.

شاید برای بیشتر ما این سوال پیش آمده باشد که رفتار، گفتار، دغدغه و ارزش‌هایی که برخی از نوجوانان در صحنه اغتشاشات از خود به نمایش گذاشتند. بیانگر آن است که فرهنگ کشور به سمت و سوی دیگری سوق پیدا کرده است؟!

مارین الحیمر، ستاره و مدل تلویزیون فرانسه، مسلمان شدن خود را فاش و اعلام کرد که ماه‌ها پیش به اسلام گرویده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد.

مستند «پاییز 63» عنوان یکی از برنامه‌های جدید شبکه دو سیماست که در آستانه شهادت شهید حسن تهرانی‌مقدم از این شبکه روی آنتن می‌رود.

مجموعه ای که تمامی موقعیت و موفقیت امروز خود را مدیون حاکمیت هستند آیا در چنین آزمون حساسی ذره‌ای تشکیلات رسانه‌ای خود را در مسیر انتشار آگاهی صحیح در جامعه مقید می‌دانند؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پس از 20 سال لایحه جامع روزنامه نگاری تهیه شد و به زودی به تصویب هیئت دولت می رسد.