شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور از برنامه ریزی برای امضای توافق‌نامه ایران و عراق ویژه اربعین امسال خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 5 میلیون زائر داشته باشیم.

چه شد که پلتفرم‌هایی که با ایده شکستن انحصارگرایی مجوز گرفتند و گسترش پیدا کردند، خود به انحصارگرانی تمام‌عیار تبدیل شده‌اند؟! چه قانونمندی و برنامه‌ریزی‌هایی در این موضوع تحقق یافته است؟

جایزه نخل طلای جشنواره بین‌المللی کن که زمانی یکی از بهترین و معتبرترین جوایز سینمایی جهان محسوب می‌شد حالا در بخش بهترین بازیگر زن به کسی اهدا شد که مخالف و موافق همه را ازین سیاسی‌کاری مطلق شوکه کرد.

در حالی که کشورهای اسلامی در حال برنامه‌ریزی برای اعزام زائران حج تمتع به سرزمین وحی هستند، عربستان هزینه حج تمتع را دوباره افزایش داد و کشورها را ملزم به پرداخت هزینه اضافه قبل از تشرف به حج تمتع کرد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از روز 22 خردادماه امسال خبر داد.

در مورد من و خانواده ام غیور که فکر نکنم، اما جامانده اش را درست گفته. چهار روز است ویروس گوارشی مهمان ناخوانده خانه ما شده و با بچه هایی مریض که بیم آن می رود ناقل ویروس هم باشند، هیچ کجا نمی توانیم برویم. از جمله ورزشگاه آزادی.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به ویژگی‌های انسان مؤمن از منظر امام صادق (ع) گفت: صداقت، وفای به عهد، برخورداری از عقل و خرد، درک بالا، دینداری، داشتن صبر و تحمل، اهل مدارا بودن، تحمل در مصیبت و امانت‌داری از جمله این ویژگی‌ها است.

قطعه موسیقی «همصدا» با صدای سالار عقیلی برای همصدایی و همراهی با هموطنان داغدار آبادان در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل منتشر شد.

«خندوانه دخترانه» همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر روی آنتن می‌رود.

شبکه نمایش این هفته و همزمان با هفته کرامت فیلم هایی با موضوع دختران را پخش می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه طی پیامی درباره اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در تهران گفت: این عملیات فتح المبین و والفجر 8 بود که تکرار شد.

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فروش بیش از 211 میلیارد تومانی کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.