شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

سه سریال رادیویی «سفر بخیر»، «تصمیم ساره»، «نابغه دفاع»، این هفته از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

مرتضی عقیلی بازیگر باسابقه، قصد دارد با فیلمی به کارگردانی خودش، به سینماها بازگردد.

شبکه نمایش سیما به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، در هفته جاری آثار مرتبط با سینمای مقاومت و پایداری را مرور می‌کند.

همزمان با تغییرات جدید در کنداکتور شبکه تماشا، سریال‌های «دزد و پلیس» و «افسامه جومونگ» در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» با حضور خانواده‌ها، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در ورزشگاه یکصد هزارنفری آزادی برگزار می‌شود.

انتشارات شهیدکاظمی هر به‌صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌های ویژه دارد که مخاطبان با نویسندگان و خانواده‌های شهدا به‌صورت صمیمی دیدار دارند.

فیلمسازی که روزگاری سوژه‌های فیلمسازی‌اش را از دل صفحات روزنامه‌ها انتخاب می‌کرد بد نیست که سری به همان روزنامه‌ها بزند تا ببیند کسی که در کنارش عکس یادگاری می‌زند چگونه مال مردم را بالا می‌کشد؛ شاید سوژه فیلم بعدش‌اش را پیدا کرد.

تهران - ایرنا - کارگردان مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» گفت: متاسفانه سرمایه‌های سرگردان و بلاتکلیفی که منشا مشخصی ندارند، وارد سینما شده و به نظر می‌رسد چون زحمتی برای کسب این پول ها کشیده نشده دستمزدها را بیش از اندازه بالا برده است.

«ساخت ایران 3» سریال جدید «فیلیمو» به حدی ناامیدکننده و بی‌هدف به نظر می‌رسد که می‌توان همکاری جدید امین حیایی و مجید صالحی را بدترین سریال شبکه نمایش خانگی در سال 1401 نام‌گذاری کرد.

وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: ایران با برگزاری رویدادهای فرهنگی مانند نمایشگاه کتاب توانسته طمانینه خود در روابط بین الملل را به نمایش بگذارد.

همه ما انسان‌ها در عقاید مختلف از موضوعات سیاسی گرفته تا اجتماعی و مذهبی اختلافاتی با هم داریم، اما سؤال مهم این است که چگونه با وجود این اختلافات می‌توانیم با هم کنار بیاییم و ارتباطی به دور از تنش داشته باشیم؟

سرود «سلام فرمانده» درنمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با استقبال هزاران نفری دهه هشتاد ونودی‌ها اجرا شد.

سریال طنز «آزادی مشروط» با موضوع کرونا در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود و روزهای ابتدایی تصویربرداری را می‌گذارند.

با نزدیک شدن به ساعات پایانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، هر لحظه بر تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه افزوده می‌شود که در این بین حضور خانوادگی مردم قابل توجه است.

مراسم رونمایی کتاب «گسست» آخرین اثر محمود فروزبخش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.