شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که بیش از 240 هزار نفر برای حضور در اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل گنجایش یکصد هزار نفری وزرشگاه آزادی، این مراسم ملی با حضور 100 هزار نفری آغاز شد.

استفاده از خط 5 متروی تهران و حومهعصر امروز به منظور شرکت در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی رایگان است.

اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» عصر امروز پنجشنبه ساعت 17 در ورزشگاه آزادی با حضور ابوذر روحی و حسین طاهری مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

مریم کاظم‌زاده، اولین زن خبرنگار دفاع مقدس در تاریخ سوم خردادماه 1401 به دیار باقی شتافت. «مجله مهر» برشی از زندگی او را از زبان خودش روایت کرده است.

استاد فلسفه و عرفان، گفت: شیطان، کفار، تکفیر، طاغوت و نظام سلطه از عوامل نفوذ به شمار می‌روند و یکی از امتیاز کتاب «نفوذ راهبردی در نظام دینی» معرفی این دشمنان و عوامل نفوذ است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران از تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای مراسم بزرگ سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی خبر داد.

ناصرالدین قاجار که 150 سال پیش سلطنت می‌کرد چه ربطی به رژیم اسراییل دارد که حدود 70 سال پیش تأسیس شده؟! شاه قاجار خودش نوشته که جمع‌کردن یهودیان عالم در یک سرزمین را به یکی از اعضای خاندان یهودی روچیلد پیشنهاد داده است!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر از فرماندهان خط‌شکن هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

در حالی که ایران در حال آمادگی برای تشرف حداکثری زائران اربعین است و اخباری مبنی بر لغو ویزای سفر زمینی اربعین منتشر شده، اما هنوز طرف عراقی به صورت رسمی درباره اربعین 1401 اظهارنظر نکرده است.

همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب شیعه، مساجد، اماکن متبرکه و هیأت‌های مذهبی مجالس عزاداری برپا می‌کنند.

مدیر موسسه فرهنگی پژوهشی اندیشه سعادت طی نامه‌ای، مجوز تربیت بانوان برای برخی از شاگران حضرت آیه الله سعادت پرور (رضوان الله تعالی علیه) را نفی کرد.

ظرفیت حضور در اجتماع خانوادگی سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی تکمیل شد.

برنامه "نقش جهان" با موضوع توانمندی‌های نظامی ایران در قاب شبکه افق سیما نقش بست.

خانی در روایت خود می‌کوشد تا مخاطب را متقاعد کند که حضرت نبی بدون شک همان رسول موعود در بشارت تنخ (تورات) است و حاخام‌های یهود آگاهانه و به جهت حفظ منافع قومی، دینی، سیاسی و حکمرانیست...

رمان‌های «زخم‌های عادی» و «استخوانی در گلو» از آثار معصومه باقری توسط انتشار نواندیش منتشر شد.