پنج‌شنبه 14 تیر 1403

معامله محرمانه همسر زلنسکی لو رفت / خرید خودروی گران قیمت بوگاتی در بحبوحه جنگ + عکس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
معامله محرمانه همسر زلنسکی لو رفت / خرید خودروی گران قیمت بوگاتی در بحبوحه جنگ + عکس

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، اولنا زلنسکا، همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، ظاهراً یک بوگاتی توربیون سوپر اسپورت که به دلیل عملکرد و قیمت بالای خود معروف است، خریده است.

روزنامه‌نگاران فرانسوی جزئیات یک معامله محرمانه برای فروش یک دستگاه بوگاتی توربیون سوپر اسپورت را فاش کردند که صاحب خوشحال آن «اولنا زلنسکا» همسر ولودیمیر زلنسکی است. به گفته کارمندان نمایندگی خودرو در پاریس، النا این تازه‌ترین مدل بوگاتی را به قیمت 4.5 میلیون یورو خریداری کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، اولنا زلنسکا، همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، ظاهراً یک بوگاتی توربیون سوپر اسپورت که به دلیل عملکرد و قیمت بالای خود معروف است، خریده است. هزینه گزارش شده این وسیله نقلیه، طبق فاکتوری که روزنامه‌نگاران فرانسوی به دست آورده‌اند، حدود 4 میلیون یورو است، با گزینه‌های اضافی بالغ بر 500 هزار یورو، که مجموع آن را به حدود 4.5 میلیون یورو می‌رساند.

خبر مرتبط اوکراین کوتاه آمد، زلنسکی پیشقدم شد / تهیه طرح جامع پایان جنگ

رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که برای نحوه پایان جنگ با روسیه، «طرحی جامع» تهیه و تدوین کرده است!

انتظار می‌رود این خودرو در سال 2026 به زلنسکا تحویل داده شود. بوگاتی توربیون سوپر اسپورت به دلیل سرعت استثنایی خود با حداکثر سرعت 440 کیلومتر بر ساعت (273 مایل در ساعت) مشهور است.

این خودرو دارای یک موتور 0.8 لیتری و چهار توربوشارژ V16 است که 1578 اسب بخار قدرت دارد.

اخبار این خرید جنجالی سؤالاتی را در مورد منبع سرمایه مورد استفاده برای چنین خرید گزافی به ویژه با توجه به درگیری‌های مداوم در اوکراین ایجاد کرده است.

خبر مرتبط روز خوش زلنسکی / توافقنامه امنیتی 10 ساله آمریکا و ژاپن با اوکراین

آمریکا و ژاپن روز پنجشنبه در حاشیه نشست سران گروه هفت در ایتالیا به منظور تقویت کی‌یف در برابر روسیه توافقنامه امنیتی 10 ساله با اوکراین امضا کردند.

منتقدان استدلال می‌کنند که این بودجه می‌توانست برای حمایت از تلاش‌های بازیابی کشور جنگ‌زده یا ارائه کمک‌های بشردوستانه به آسیب‌دیدگان درگیری‌ها استفاده شود.

رسید خرید این خودرو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده است.

خانواده زلنسکی در اوایل ژوئن، به همراه یک هیات اوکراینی برای مراسم بزرگداشت هشتادمین سالگرد نبرد نرماندی به فرانسه آمدند. این زوج جدای از دیدارهای رسمی، در مراسم کمتر عمومی دیگری نیز حضور داشتند که شامل نمایشگاه «پاریس» و ارائه خصوصی بوگاتی بود. اولنا هم تحت تاثیر ماشین جدید قرار گرفت و سفارش داد.

این اولین باری نیست که خانواده زلنسکی پس از شروع جنگ و کمک‌های فراوانی که این کشور از ایالات متحده و اتحادیه اروپا دریافت می‌کند، متهم به خرید اجناس گران قیمت می‌شود. در اوت 2023، یک روزنامه‌نگار مصری اسناد مربوط به اموال خانواده رئیس‌جمهور اوکراین در مصر را فاش کرد.

شبکه خبری آرتی گزارش داد، محمد العلوی، روزنامه نگار تحقیقی اسنادی را افشا کرد که نشان می‌دهد خانواده زلنسکی اخیراً یک ویلای بسیار مجلل در مصر به نام مادر همسر زلنسکی خریداری کرده‌اند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

معامله محرمانه همسر زلنسکی لو رفت / خرید خودروی گران قیمت بوگاتی در بحبوحه جنگ + عکس 2
معامله محرمانه همسر زلنسکی لو رفت / خرید خودروی گران قیمت بوگاتی در بحبوحه جنگ + عکس 3
معامله محرمانه همسر زلنسکی لو رفت / خرید خودروی گران قیمت بوگاتی در بحبوحه جنگ + عکس 4