یک‌شنبه 1 مهر 1403

مناقشات وزارت بهداشت در شرایط حساس کنونی به مصلحت نیست

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مناقشات وزارت بهداشت در شرایط حساس کنونی به مصلحت نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایطی که کشور با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می کند جامعه بزرگ پزشکی که در صف مقدم مبارزه با این بیماری هستند با کنار گذاشتن اختلافات و مناقشات شان و جایگاه خود را حفظ کند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد حق شناس در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عرض سلام و تشکر به محضرجامعه بزرگ پزشکی ایران و کادر سلامت که در این روزها و در این ایام در صدر اول مقابله با این بیماری تلاش می کنند، متاسفانه خبرهای بد اختلافات و مناقشات در بین کادر درمان و بهداشت و آموزش پزشکی پیش آمده که قابل قبول نیست.

وی افزود: درشرایط و روزگاری که جامعه در تب و تاب ناشی این همه گیری است حداقل در این وزارتخانه که مسولیت فرماندهی مقابله با این ماجرا را دارد، شهروندان تحمل شنیدن این خبرها و اختلافات را ندارند.

وی با تسلیت فوت یکی از همکاران در شهر سالم در منطقه 1 شهرداری بر اثر کرونا ادامه داد: در جامعه پزشکی در صف اول ما شاهد هستیم نزدیک به 400 نفر از عزیزان کادر درمان را از دست داده ایم و ادامه و روند این اختلافات به نفع جامعه ما نیست و خبر خوبی برای جامعه ما نیست وهمه ما را نگران کرده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم این جامعه در این دوران بحرانی بتواند جایگاه خود رو حفظ کندو عزیزانمان در کادر درمان و ستاد به این مهم برسند. هدف من از این تذکر در ابتدا تشکر از جامعه پزشکی و کادر درمان بود.

انتهای پیام