دوشنبه 9 مهر 1403

منشا: کرونا نداشتم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
منشا: کرونا نداشتم

تهران - ایرنا - مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: از ابتدا هم کرونا نداشتم و نمی‌دانم چرا تست اولم مثبت اعلام شده بود.

«گادوین منشا» رو یکشنبه در جمع خبرنگاران، تصیح کرد: شرایط خوبی با حضور در تمرینات گروهی پیدا کرده‌ام و امروز هم کادر فنی به من استراحت داد.

وی در خصوص اینکه ابتدا کرونایی اعلام شد اما آزمایشات بعدی او منفی درآمد، گفت: به خدا کرونا نداشتم و نمی دانم چرا تست اول مثبت شد.

این مهاجم در مورد مطالباتش از باشگاه استقلال؛ توضیح داد: وکیل من پیگیر کارها است و مسوولان باشگاه اعلام کردند که مطالبات پرداخت می‌شود که البته این مساله میسر نشد. نمی‌خواهم در خصوص «علی خطیر» معاون سابق استقلال صحبت کنم، چراکه اگر بخواهم چیزی بگویم باید حرف‌های بدی به او بزنم.

منشا در ادامه گفت: تیم ما قبل از تعطیلی لیگ روند خوبی داشت و به طور یقین در لیگ برتر خواهد ماند، اما باید سخت تلاش کنیم به نتایج خوبی برسیم.

«بهنام برزای» دیگر بازیکن گل‌گهر نیز، گفت: بیش از دو هفته است که تمرینات را آغاز کرده و شرایط خوبی داریم.

وی در مورد اخباری که ابتدا در خصوص مبتلا بودن چند بازیکن این تیم به کرونا مخابره شد، عنوان کرد: ابتدا تست پنج بازیکن ما مثبت اعلام شد که خوشبختانه در ادامه منفی اعلام گردید. اکنون همه بازیکنان کنار هم تمرین می‌کنیم.

برزای با بیان اینکه تیمش پیش از تعطیلی لیگ برتر به شرایط خوب رسیده بود، توضیح داد: در 6 بازی آخرمان به سه برد و سه تساوی رسیدیم و بسیار آماده بودیم. یقین داشته باشید که در لیگ برتر خواهیم ماند.

وی در مورد مطالباتش از استقلال هم گفت: قرار بود بدهی من پرداخت شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است. امیدوارم این امساله دوستانه برطرف شود.

*س_برچسب‌ها_س*