شنبه 12 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 8 تهران از رفع خطر از 2 گود از مجموع سه گود پرخطر در این منطقه خبر داد و گفت: پرونده یک گود هم به مراجع قضائی ارجاع شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دیدار کرد و موضوع استخدام امدادگران هلال‌احمر مورد گفت‌و گو قرار گرفت.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 118 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

شهردار منطقه 9 تهران از نصب 14 المان طلایی جام جهانی و یک المان توپ فوتبال نوری در میدان آزادی با هدف همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال در بازی‌های جام جهانی 2022 خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به اینکه 77 خانواده شهید هواپیمای اوکراینی تحت پوشش این بنیاد قرار گرفته اند، گفت: خانواده‌های شهدا توطئه دشمن را خنثی کردند.

شهردار تهران با صدور حکمی عطالله رفیعی آتانی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منصوب کرد.

اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان برای حل مسائل محیط زیستی در ایران خبر داد و گفت: هان نیازمند تنوع در منابع انرژی است.

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو 9 کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری 11 نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه‌ها را نمی دادند، خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح را هم آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، مدیران محوطه های تاریخی هگمتانه، شهرری و حریره کیش را منصوب کرد.

رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری 20 هزار واحد مسکونی احداث و به مددجویان تحت پوشش این نهاد تحویل داده خواهد شد.

وزیر رفاه گفت: سند آمایش سرزمینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین می‌شود.