سه‌شنبه 5 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون شهرسازی و معماری اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طرح جامع شهر اصفهان پس از 33 سال با هدف رفع مشکلات مختلف شهری بازنگری می‌شود.

اصفهان - مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اعزام گروه‌های جهادی و تجهیزات تامین آب سالم و بهداشتی برای زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: روزانه حدود 150هزار لیتر آب بهداشتی بین زوار توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از افزایش 10 هزار تنی خرید دانه روغنی کلزا نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تا امروز بیش از 3 هزار میلیارد تومان کلزا از کلزاکاران کشور خریداری شده است.

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه هم اکنون 917 مرغداری فعال در گیلان وجود دارد، از تولید روزانه 840 تن مرغ زنده و 630 تن لاشه در این استان خبر داد.

شرکت هواپیمایی آتا با در اربعین امسال در حالی که 6روز به پایان پروازهای اربعین باقی مانده به رکورد 40هزار مسافر رسیده که نسبت به اربعین سال گذشته افزایش افزایش چشمگیری داشته است.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: دولت سیزدهم در رفع مشکلات توافق ایران و هند و تحقق قرارداد اثر گذار با هندی‌ها در بندر چابهار، جدیت خود را نشان داده است.

یک میلیون و 80 هزار نفر از زائران اربعین حسینی در سال جاری ارز مورد نیاز خود را از طریق 6 بانک عامل تهیه کردند.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ضخامت استاندارد ورق خودرو 7 میل است و مبتنی بر این عدد باید سفارش‌ها ثبت شود.

گندمکاری نوشته، از اردیبهشت تا اواسط شهریور مسؤولان وعده تسویه در هفته‌های آینده را می‌دهند؛ گندم را موقع درو 16هزارتومان نقد ندادم بعداز گذشت چند ماه منتظر پرداخت 15هزارتومان با التماس هستم.

ساعات کاری سامانه های ساتنا و پایا در راستای تغییر ساعت کاری ادارات و شعب بانک ها اعلام شد.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: خبر تکمیل ظرفیت پارکینگ در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی کذب است و این پارکینگ 3 هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد.

تولید محصولات فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) طی 5 ماهه امسال، از 13 میلیون تن فراتر رفت.

مشهد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: جهت آبرسانی به زائران امام رضا (ع) اقدامات ویژه ای تدارک دیده‌ایم و پیش بینی می‌شود عملیات آبرسانی برای بیش از 200 موکب صورت انجام شود.

با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران، علی استادهاشمی به‌عنوان رئیس‌کل بیمه مرکزی منصوب شد.

مدیر مؤسسه آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: با توجه به کمبود آب لازم است تا استراتژی‌های جدیدی برای مدیریت مصرف آب ایجاد شود.