سه‌شنبه 5 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز رشد 9 هزار واحدی را شاهد بوده است، در یک ساعت و 2 دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد 1,677 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

رئیس اسبق اتحادیه نان سنتی گفت: معمولاً در این مقطع زمانی مشکل کیفیت آرد داریم و ضرورت دارد گندم‌ها با نوع خارجی یا نوع داخلی غنی‌تر، مخلوط شده تا کیفیت آردها ارتقا پیدا کند.

انتظار حرکتی که از بازار روز آتی خواهد رفت، رفتاری نوسان گونه و خنثی همانند دو روز گذشته است تا سومین روز متعادل بازار را شکل دهد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از کشف تخلف گرانفروشی در یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای در تهران خبر داد.

دبیر ستاد نوسازی ستاد اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قیمت گواهی اسقاط بدون داشتن خودروی فرسوده بین 30تا 35 میلیون تومان است و نیازی به داشتن یا تهیه خودروی فرسوده نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از تأمین و تدارک بالغ بر 3000 تن بذر غلات با هدف افزایش استفاده از بذور استاندارد در سطح استان تهران خبر داد.

مشاور وزیر نیرو گفت: هم اکنون طرحی در وزارت نیرو وجود ندارد که مجوزهای زیست محیطی را کسب نکرده باشد و برخی از طرح‌ها به منظور دریافت تائیدیه‌های زیست محیطی نیمه فعال باقی مانده‌اند.

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز افزایش قیمت 300 هزار تومانی را تجربه کرده است.

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی از حل مشکلات صادرات محصولات کشاورزی ایران به هند خبر داد.

طی 5 ماهه امسال یک میلیارد و 998 میلیون دلار محصول کشاورزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه، 19 درصد افزایش یافته است.

مشهد مدیر پروژه تامین آب مشهد گفت: طرح تأمین آب به میزان 350 لیتر بر ثانیه برای اطمینان از جبران بخشی از کسری آب مورد نیاز کلان شهر مذهبی مشهد در دوران اوج مصرف در دست اجرا است.

جلسه مجمع عمومی فوق العاده جامعه صرافان با دستورات جلسه "تصویب اساسنامه جدید" و سایر موارد در اختیار مجمع با محوریت "افزایش نقش جامعه صرافان" با حضور جمع کثیری از صرافان برگزار شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون جمعاً 38 میلیون دلار با نرخ ترجیحی (28500 تومان) بابت واردات شیرخشک و مواد اولیه غذا تخصیص ارز صورت گرفته است، که از این مبلغ 24 میلیون دلار آن تأمین شده است.

مشهد نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یکی از چالش‌های موجود آن است که برخی تعاونی‌ها با یکدیگر همپوشانی دارند و این موازی کاری، هم به خودشان و هم به سایر شرکت‌ها آسیب زده است.

ساعت کار بانک ها از تاریخ 16 شهریور دوباره تغییر خواهد کرد.

شنبه 11 شهریور سازمان غذا و دارو فراخوانی برای واردات 30 میلیون قوطی شیرخشک داده که بر اساس نیاز سالانه کشور 50 درصد نیاز شیر خشک را پوشش می‌دهد.