شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

تبریز - رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: رفع تداخل اراضی موجب صدور سند برای کشاورزان می شود.

تبریز - دانشگاه تبریز حمایت علمی و معنوی خود از همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک را اعلام کرد.

یک کارشناس بازار سرمایه از جزئیات فرموله شدن نرخ خوراک از ابتدای دهه 90 سخن گفته و پیچ و خم نرخ خوراک را تا به امروز بررسی کرد.

حدود 27 درصد بادام ایران در شهرستان سامان تولید می‌شود و به لحاظ کیفیت، بادام «مامایی» شهرستان سامان کیفیت بالا و شهرت جهانی دارد.

پاکدشت - نحوه محاسبه مالیات مبالغ ورودی در کارتخوان ها برای صنوفی مانند مشاورین املاک و نمایشگاه داران دردسر ساز شده است.

انتظار می رود شاخص کل در ابتدای معاملات با عرضه همراه باشد.

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه گفت: با عنایت ویژه بانک عامل، تسهیلات دریافتی دامداری‌ها و مرغداری‌های کرمانشاه از محل مردمی‌سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها به مدت یکسال امهال شد.

مشگین‌شهر - فرماندار شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل گفت: سیل اخیر 170 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف کشاورزی و تأسیسات روستایی خسارت وارد کرده است.

اردبیل - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بیش از 90 درصد از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهوری در استان اردبیل تحقق یافته است.

بورس انرژی ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان 227 معامله به ارزش بیش از 27 هزار و 700 میلیارد ریال بود.

تبریز - پروژه آزادراه تبریز - زنجان که به عنوان تنها شاهراه ترانزیتی کشور به اروپا مطرح است با نواقص متعدد در حسرت بازسازی و رفع ایرادات آسفالت است.

انتشار آگهی فروش خودروهای از رده خارج شده با قیمت‌های نجومی برای واردات خودرو درحالی سر و صدا کرد که واقعیت ماجرا حکایت از موضوع دیگری داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برای داشتن نظام زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، ضروری است نیازها و ظرفیت‌های صادراتی صنایع پایین‌دستی شناسایی شود.

رئیس پژوهشگاه نیرو از ارتقای راندمان و ظرفیت نیروگاهی کشور با بهره‌مندی از توان پژوهشگران صنعت آب و برق و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان خبر داد.

امروز شنبه 14 شهریور نرخ جهانی شکر 26.41 دلار بود که نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشت.

طبق اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشور از ابتدای آغاز عملیات پروازهای اربعین این تعداد مسافر با دو هزار و 770 پرواز جابه‌جا شدند.