سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

یکی از وعده های وزارت صمت تولید خودروهای جدید در سال 1402 بود که تاکنون از خودروی اطلس و شاهین CVT که در سامانه یکپارچه هم عرضه شده بودند به ترتیب 18 دستگاه و 285 دستگاه تولید شده است.

رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی، حاکی از کاهش محصولات در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است. کاهش تقاضا، معوق شدن مطالبات تولیدکنندگان و... سبب شده تا حجم خرید برخی از شعبات فروشگاه‌ها کاهشی باشد.

طی 4 ماهه امسال 442 هزار و 686 دستگاه خودرو تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 30 درصدی را نشان می دهد.

اهواز - استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه مدیریت مصرف برق در پیک اول گرما با موفقیت سپری شده و نیروگاه‌ها با ظرفیت کامل در حال کار هستند.

شرکت ایران‌خودرو در حال عرضه خودروی 207 با موتور و داشبورد خودروی از رده خارج شده 206 است و حالا مردم پول 207 را پرداخت می‌کنند، اما عملا 206 سوار می‌شوند.

وزیر صمت گفت: در هماهنگی با رئیس کل بانک مرکزی قرار شد که شرایط ساده تری را برای واردات خودروهای برقی فراهم کنیم و در درجه اول، اولویت با واردات تاکسی‌های برقی است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج در محدود پل فردیس و محور قزوین - رشت دارای بارش باران است.

هر ساله با آغاز فصل گرم نگرانی های برقی و شرایط پایداری شبکه برق آغاز می شود که با راهکارهایی ساده می توان به راحتی از این نگرانی ها را بدون قطعی برق پشت سر گذاشت.

یاقوتی با تشریح روند محاسبه تعرفه پلکانی برق مشترکان پرمصرف خانگی از اثربخشی اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق خبر داد.

پل موجود در آستارا در بافت قدیمی شهر آستارا قرار دارد اما پل جدید آستارا چای در مجاورت پل راه‌آهن احداث و به آذربایجان وصل می‌شود.

شاخص کل بورس از ابتدای معاملات امروز با ریزش بیش از 11 هزار واحدی مواجه شده است.

پیش‌نویس لایحه اصلاح موادی از قانون کار برای نظرخواهی مجدد از شرکای اجتماعی به شورای عالی کار بازگردانده شد.

تبریز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان 1203 تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از خوشه دهی 85 درصد از اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: 5 هزار کمباین برای کاهش ضایعات برنج، معاینه فنی شدند.

سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و روزهای گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرد.

برای رهن خانه در منطقه میدان انقلاب تهران به حداقل 100میلیون تومان بودجه نیاز دارید.