سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران - شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از4مرداد تا 13 شهریور انجام می شود، هشدار محدودیت تردد صادرکرد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال خبر داد.

بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین 10 تا 30 میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین 10 تا 120 میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.

سمنان - معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه 25 هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، گفت: برخی از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند از دایره متقاضیان خارج خواهند شد.

دو فروشنده مرغ در فضای مجازی به دلیل گران‌فروشی 10 میلیارد ریال جریمه شدند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد گفت: در تولید نهاده‌های دامی باید به سمت خودکفایی برویم به شرطی که از گیاهان پر آب بر استفاده نشود و تمام فعالیت‌ها و صنایع آب محور باشند.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.

ششمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی از امروز چهارشنبه ساعت 10 صبح الی یکشنبه 9 مرداد ماه بر روی سامانه ستاد ایران قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص 80 هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.

سکه با افزایش قیمت بیش از 600 هزار تومانی نسبت به دیروز به 28 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

وزیر دارایی اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که درآمدهای داخلی دولت این اقلیم کفاف پرداخت حقوق کارمندانش را نمی‌دهد.

رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به 72 هزار و 725 مگاوات رسید به طوریکه بیش از 3 هزار و 200 مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش شبانه‌روزی متخصصان این شرکت، 36 حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد.

بررسی بازار لوازم خانگی حکایت از کاهش قیمت بخشی از محصولات دارد اما نکته مهم این است که این کاهش قیمت از سوی تولیدکنندگان نیست بلکه کسبه به دلیل رکود، کالاها را ارزان تر می فروشند.

پیش‌بینی می‌شود امسال 448 طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با هدف محوری "هر شهرستان یک پایلوت" تهیه و به اجرا درآید.