سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با رشد اندک در محدوده 2 هزار واحد توانسته است قله 2 میلیون واحد را فتح کند.

برآیندها نشان می دهد مصرف مجموع دستگاه های کشف شده غیرمجاز معادل مصرف برق یک استان است.

اگر روند قیمت‌های پایین در زنجیره ارزش افدرا که به راحتی تهیه می‌شود ادامه یابد، افغانستان به کمک مافیای غربی به زودی می‌تواند نقش مهمی در تجارت جهانی مواد مخدر مصنوعی بازی کند.

اصفهان - مدیر عامل ابفای استان اصفهان از پیشرفت 60 درصدی تقویت چرخه خطوط آبرسانی هسته مرکزی، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان خبر داد.

در حالی که مردم از عدم دریافت وام مسکن به شدت ناراحت هستند اما همزمان می گویند با توجه به اقساط بالای وام مسکن و کم بودن میزان آن، ارائه وام با شرایط فعلی نمی تواند مشکل مسکن را حل کند.

برای رهن خانه در منطقه سعادت آباد تهران به حداقل 300 میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.

مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر گفت: 35 درصد از مشترکان برق مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.

در هفته جاری خبرهایی خوش در بخش بیمه رانندگان تاکسی های آنلاین و نیز خدمات جدید کالابرگ الکترونیک منتشر شد.

صدور63 هزار برگه مالیاتی برای خانه‌های خالی و 45 هزار برگه برای املاک لوکس، شناسایی 550کاربر رسانه‌های اجتماعی بادرآمدهای نجومی و... نشان می‌دهددولت سیزدهم درحرکت به سمت عدالت مالیاتی مصم است.

مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت کار گفت: سعی داریم در برنامه پیشگیری از اعتیاد جامعه کارگری بر تفریحات سالم و سلامت روان آنها متمرکز شدیم تا بتوانیم براساس چشم انداز 3 ساله نتایج مطلوبی کسب کنیم.

شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ضمن تصویب طرح جامع شهر تربت جام، برخی اصلاحات را برای اعمال در اسناد طرح اعلام کرد.

اصفهان - آبفای اصفهان در روزهای اخیر از رفع مشکل قطعی آب مناطقی از کلانشهر اصفهان خبر داد در حالی که شهروندان همچنان از تداوم قطعی و افت فشار آب گلایه دارند.

نقطه هشدار مصرف آب برای تهرانی‌ها ادامه مذاکرات آبی ایران و افغانستان، تزریق روزانه 311 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیت‌های هوایی اربعین از نوع چارتری طبق سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی ممنوع اعلام شده و امسال هم همین روال پیش خواهد بود.