یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدتی است برخی بازارهای محصولات کشاورزی نا به سامان بوده و قیمت ها در برخی بازارها سلیقه ای اعمال می شود. البته بازار هوشمند بوده و این امر دلایل اقتصادی دارد.

طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین 50 تا 80 میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین 30 تا 350 میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.

جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کار منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان رئیس و هماهنگ‌کننده این منطقه در سازمان بین‌المللی کار انتخاب شد.

شادگان - رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.

نتایج اولویت دهی تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو پس از 4 ساعت تأخیر اعلام شد.

سازمان هواپیمایی درباره لغو مجوز پروازهای 10 شرکت هواپیمایی در برخی مسیرها و همچنین لغو مجوز برخی شرکت‌های فروش خدمات سفر در اطلاعیه‌ای توضیح داد.

استاندارد ملی ایران به شماره 10638 با عنوان «دستگاه های تهویه مطبوع مشخصات فنی و روش آزمون تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی» مشمول مقررات اجرای اجباری است.

مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز جاری به معادل 146 میلیون دلار رسید.

روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی وزمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران وقطر، برضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی ومالی تاکیدکردند

مشهد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از خرید تضمینی بیش از 100 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خراسان رضوی خبر داد.

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.

قیمت دلار در بازار نسبت به دیروز روند افزایشی داشته است.

مشهد مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: تاکنون 25 کیلومتر تونل انرژی در مشهد اجرا شده و 15 کیلومتر دیگر در دست اجراست و در آینده 35 کیلومتر دیگر به این تونل اضافه می شود.

مدیرکل شرق آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به گستردگی حضور چین در اقتصاد دنیا و همکاری کشورهای مختلف منطقه با چینی‌ها ایران نیز برای حفظ این بازار باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.