یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

با تمهیدات اندیشیده شده توسط هیات مقررات‌زدایی، قفل توسعه ماهی تیلاپیا در 5 استان کشور شکسته شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: صورت مالی 1399 یک شرکت دولتی در مجمع سالانه مردود اعلام شد.

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: متوسط مالیات ماهانه اصناف مشمول تبصره ماده 100، 290 هزار تومان است.

انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.

بانک ملی ایران طی سال گذشته سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به جوانان، متقاضیان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده داشته است.

اصفهان - مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و 400 میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان 80 میلیارد تومان بود.

سامانه یکپارچه فروش خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرده که نتایج نوبت دهی خودروهای عرضه شده تا آخر وقت اداری امروز منتشر می شود.

همزمان با قطع برق 30 مشترک پرمصرف اداری پایتخت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعلام اسامی ادارات پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه خبر داد.

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس در محدوده این استان همچنان مسدود است.

گرگان - وضعیت نامتعادل مسکن در استان گلستان بی تاثیر از دیگر استان ها نیست و همچنان نابسامانی در افزایش قیمت مسکن افسار گسیخته می تازد.

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح 6 ایربریج در 4 فرودگاه کشور در هفته دولت سال جاری خبر داد.

معاون وزارت صمت در نامه ای به گروه بهمن موتور اعلام کرد که اجازه عرضه خودرو در بورس کالا و با قیمت‌های خارج از میزان تعیین شده توسط شورای رقابت را ندارند.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت گفت: مقرر کرده ایم صادرات خدمات فنی و مهندسی ما در سال 1404 به 15 میلیارد دلار برسد.

استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان با رشد 54 درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در صدر استان های با مصرف زیاد برق قرار دارند.

قرارداد ارتقا و بهسازی ترمینال صادراتی خوزه ونزوئلا بین گروه پتروپارس و شرکت ملی نفت ونزوئلا (PDVSA) به امضاء رسید.