یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: آزادسازی 2.7 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران نزد عراق نیز از نتایج دیپلماسی اقتصادی کشور است که آثار آن بلافاصله ملاحظه شد.

شرکت آبفای تهران با اشاره به ادامه قطع و یا افت فشار آب در برخی از مناطق تهران گفت: هم اکنون مخازن تعبیه شده برای کنترل فشار آب در حال ارتفاع گیری هستند و به زودی این مشکل برطرف می شود.

روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر، بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.

محرابیان وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد.

تهران - مدیرعامل آبفا تهران گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه ای از شهر تهران قطعی آب نداریم و به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود، برطرف می شود.

سکه امامی با افزایش قیمت 2 میلیون تومانی نسبت به دو روز پیش مواجه شده است.

بر اساس مصوبه دولت، منابع یارانه نقدی مشمول بند ی تبصره 14 قانون بودجه از سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب شرکت فارا از زیر مجموعه های وزارت رفاه واریز خواهد شد.

یک کارشناس مسکن گفت: جلوگیری از الحاق زمین به شهرها باعث گرانی مسکن شده است.

مشاور وزیر در امور مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس آمار 3000 ملک در کشور وجود دارد که مالکان آنها هر کدام حدود 100 خانه داشتند و بخش اعظم آن مربوط به 3 بانک است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران از تغییر محسوس مصرف برق شهر تهران همزمان با تغییر ساعات اداری خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اوراسیا از عوامل تسهیل کننده روابط اقتصادی است.

در نشست سالانه اتاق تعاون عملکرد یک ساله پارلمان تعاونی های کشور تشریح شد.

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تونل شماره 2 جاده چالوس که به خاطر سیل اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: توانسته‌ایم مقدار سوختن گازهای مشعل را تا 80 درصد کاهش دهیم و در تلاش هستیم این مقدار را به حداقل برسانیم.

نتایج نوبت دهی زمان تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو، امروز ساعت 14 اعلام می شود.

شورای رقابت اعلام کرد: بازار خودروی سواری انحصاری است و بر این اساس عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا باید متوقف شود.