یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مسئول حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، با ارائه توضیحاتی درخصوص جزئیات به زیر آب رفتن اراضی حاشیه سد گتوند گفت: بهای خانه‌های روستای زیرآب رفته 10 سال پیش پرداخت شده است.

مشهد مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: از آغاز برداشت گندم در سطح 16 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان مشهد خبر داد.

با توجه به ابلاغیه شورای رقابت، قیمت محصولات ایران خودرو از ابتدای تیر ماه تغییر می کند.

مشهد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: بارندگی امسال مشهد 206 میلی متر بوده که در مقایسه با میانگین دراز مدت نشان دهنده کاهش70 درصدی است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یکی ازوظیفه‌های اساسی ما در بنادر، جذب سرمایه‌گذاران است که برای این امرمهم باید زیرساخت‌های مناسب و در خور و شأن بنادر را فراهم کنیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی 48 پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی و قنوات خبر داد.

شاخص کل بورس امروز با اصلاح قوی مواجه شده اما به گفته تحلیلگران امکان بازگشت سریع بازار وجود خواهد داشت.

اصفهان - معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: شنا در دریاچه سدها و تأسیسات آبی استان اصفهان ممنوع است.

کمک به تأمین مالی طرح‌های نیمه کاره پتروپالایشی کشور بستر جذابی برای مشارکت مردم و راهگشا برای این طرح‌های راهبردی است.

با توجه به بارش‌های اخیر در کشور و خسارت‌های مالی و جانی آن برای کاهش خسارات سیل، اجرای طرح آبخیزداری در کشور ضرورت دارد.

بازار سرمایه امروز با ریزش دلار به کانال 40 هزار تومان ریزشی شده که علت آن نیز شایعات تکراری برجام است.

بررسی ها نشان می دهد که برای رهن خانه دربستی با سن بنای 30 سال ساخت در خیابان آذربایجان به میزان 850میلیون تومان پول نیاز است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

سمنان - سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی سمنان با بیان اینکه تاکنون 18 هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: روند خرید در مراکز جمع آوری دولتی ادامه دارد.

پیش بینی ها حاکی از برداشت 12 میلیون تن گندم برای سال جاری است که عمده مصرف گندم برای نانوایی ها بوده که عنوان می شود 11 میلیون تن گندم برای این بخش نیاز است.

بازار سرمایه در روز شنبه می تواند شاهد پرقدرت شدن برخی از نمادهای با بنیاد خوب در نمادهای ریالی و دلاری باشد.