یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

تبریز - وزیر نیرو گفت: گاز نیروگاه هریس تامین شده و این نیروگاه مهم برای استان آذربایجان شرقی توسعه می یابد.

طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی از یکشنبه 21 خرداد آغاز می‌شود. در این مرحله نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مشمول آن نمی شوند.

مدیریت بازارهای مالی بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای تغییر محدودیت سقف هر سفارش خرید در نماد گواهی سپرده کالایی شمش طلا را اعلام کرد.

جلفا - وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه دهه 90 دهه رهاشدگی مناطق آزاد بود، گفت: تلاش ما این است که جذابیت‌های قانونی فعالیت در مناطق آزاد را احیا کنیم.

تبریز - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران از آغاز مراحل ساخت مسکن در شهر جدید شهریار و باز شدن قفل توسعه این شهر خبرداد.

تبریز - وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن میانه - تبریز سبزترین طرح ریلی کشور است و در این پروژه تمامی مسائل زیست محیطی رعایت شده است.

نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک و نساجی گفت: سرمایه گذاری حداقلی در بازسازی و نوسازی تجهیزات و ماشین آلات صنعت نساجی و پوشاک، تولیدات این صنعت را دچار مشکل کرده است.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی گفت: بانک مرکزی اگر اطلاعات تسهیلات پرداختی به کارمندانش را منتشر نکند مجرم است.

ترافیک در محور هراز مسیر رفت و برگشت سنگین است.

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی گفت: اگر نهاده‌های دامی درست قیمت گذاری شود بازار یک سیکل آرامی را طی می‌کند.

تبریز - راه آهن بستان آباد - خاوران که پروژه نیمه تمام از 22 سال قبل بود، صبح جمعه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

تبریز - طرح آبرسانی به میانه از سد گرمی چای شامل مرحله نخست سد گرمی چای، تصفیه خانه و خط انتقال 49 کیلومتری پس از 20 سال انتظار با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

تبریز - وزیر نیرو با اشاره به برنامه های روز دوم سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی گفت: امروز 25 طرح صنعت برق آذربایجان با سرمایه گذاری 604 میلیارد تومانی به بهره برداری می رسد.

ملکان - سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از تلاش دولت برای ایجاد صنایع تبدیلی در ملکان که قطب و پایتخت انگور ایران است، خبر داد.

تبریز - رئیس‌جمهور با اشاره به افتتاح راه آهن میانه - بستان آباد - خاوران گفت: راه آهن خاوران به ایستگاه مرکزی تبریز متصل شود.

با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در غرفه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی (سمات) در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از گواهی تمکن مالی رونمایی شد.