یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر بهینه‌سازی مصرف سوخت با توسعه حمل‌ونقل ریلی در کشور، از مذاکرات ایران و ترکمنستان برای توسعه حمل‌ونقل ریلی خبر داد.

خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد.

بانک سپه در2ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 17هزار و 874 میلیاردو527 میلیون ریال در قالب بیش از 13هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و... پرداخت کرده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب نیروی انسانی متخصص مطابق با بودجه در سال جاری خبر داد.

توضیحات سید صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی را در خصوص افزایش 20 درصدی یارانه در این فیلم می‌بینید.

وزیر کار گفت: درصددیم میزان یارانه‌ی یارانه بگیران را در سه دهک اول به شرط خرید 70 درصد کالا در طرح کالابرگ الکترونیکی، 20 درصد افزایش دهیم.

بررسی های میدانی نشان می دهد اگرچه در تهران قیمت رهن و اجاره بالا رفته است اما هم اکنون می تواند با داشتن 300 تا 400 میلیون تومان در کلان شهر تهران خانه رهن کرد.

گمرک ایران از کاهش مالیات بر ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی به یک درصد و تمدید آن تا پایان سال 1402 خبر داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت عرضه نفت در بورس انرژی با استفاده از اوراق گواهی سپرده کالایی و رقابتی شدن این حوزه به دلیل ورود بخش خصوصی پرداخت.

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با کمبود 4000 دریانورد مواجه هستیم و باید بتوانیم در این زمینه نیاز خود را با تربیت نیروی انسانی متخصص، برطرف کنیم.

در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده سازمان امور مالیاتی موظف است در اعطای معافیت مالیاتی در مناطق آزاد برای واحدهای جدید اقدام کند

متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه یکپارچه فروش خودرو ارسال شده تا فردا 10 خرداد ماه برای ثبت پنج درخواست خودرویی مهلت دارند.

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از برقراری امکان فوق العاده تماس تصویری و صوتی، با کیفیت ویژه برای حجاج سرزمین وحی در سال 1402 در پیام‌رسان «بله» خبر داد.

دربرنامه هفتم توسعه برای بهبود وضعیت مناطق آزاد دولت سیزدهم تابو شکنی هایی را انجام داده است.

عصر روز گذشته جلسه‌ای متشکل از اعضای شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی و برخی مدیران دولتی در کمیسیون کشاورزی مجلس به منظور چانه زنی برای تعیین قیمت گندم برگزار شد که بی نتیجه ماند.