شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

معاون سابق نظارت بانک مرکزی یکی از عوامل شکل‌گیری ناترازی در نظام بانکی را تسهیلات تکلیفی دانست و گفت: بانک‌ها در سال گذشته بابت عدم پرداخت وام مسکن، مجموعاً بیش از 95 همت جریمه مالی شدند.

معاون سابق بانک و بیمه وزارت اقتصاد از 7 هزار شعبه بانکی اضافی در کشور خبر داد و عوامل موثر بر ناترازی بانکی را برشمرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.

فولاد مبارکه اصفهان با افت 35 درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سود 54 هزار میلیارد تومانی بیشترین سود خالص را در شرکت‌های برسی شده ثبت کرده است.

اخیرا سند توافق پروژه ایران و روسیه برای تکمیل راه آهن رشت - آستارا به امضا رسیده است. دراین مدت شبهه هایی مبنی بر اینکه این پروژه تخریب جنگل های هیرکانی را به همراه دارد مطرح شده است.

خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل محیط کسب و کار در بسیاری از زمینه‌ها، دستگاه‌های کشور باید حداکثر در مدت 7روز پاسخ مجوزهای لازم را صادر کنند.

در معاملات فردا صرفاً می‌توان بهره گیری از نوسانات نمادها و بازدهی در تک سهم‌ها در نمادهای غالباً ریالی را مدنظر داشت.

تهران - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین در خروجی های غربی و جنوبی تهران خبر داد.

افزایش 7054 مگاوات به توان تولید برق کشور در حوزه حرارتی و تجدیدپذیردر راستای تحقق اهداف وزارت نیرو ونتایج اقدامات دولت سیزدهم درزمینه مدیریت وکاهش ناترازی دربخش تولید و تقاضای برق بوده است.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از اقدام ابتکاری و نوآورانه بانک تجارت در اجرای پویش «بهاریه» که در نوروز 1402 با محوریت پاسداشت زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، تقدیر کرد.

مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2023) حضور یافت.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مدل‌های جدید مالی در قرارگاه مسکن با تعیین 50 نقطه برای مشارکت با سرمایه گذاران آماده سازی و شروع می شود.

رئیس سازمان حمایت گفت: خودروسازان مونتاژی باید از قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت تمکین کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد تعزیراتی خواهد شد.

متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه برای سال های 1402 تا 1406 منتشر شد.

محرابیان وزیر نیرو گفت: 31 میلیون مشترک برق می توانند تا یک ونیم میلیون پاداش به ازای هرماه صرفه جویی دریافت کنند.

آئین رونمایی از تابلوی برق سبز در بورس انرژی با هدف ایجاد بازار عرضه و تقاضای مستقیم، مردمی‌سازی اقتصاد تجدیدپذیر و ایجاد فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، فردا برگزار می‌شود.