شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

پردیس - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بازگشایی آزادراه تهران - پردیس خبر داد.

تبریز - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تامین 15 درصد آب شرب کلانشهر تبریز از سد نهند و موجودی 4.5 میلیون مترمکعبی این سد در حال حاضر، گفت: این میزان در سال گذشته 17 میلیون مترمکعب بود.

با شماره گیری # 737 * به پویش سراسری «نذر کتاب» بپیوندید.

وزیر نفت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از به بهره برداری رسیدن فاز 11 پارس جنوبی تا سه ماه آینده خبر داد.

قیمت سکه امامی امروز به زیر 31 میلیون تومان ریزش کرده و به قیمت 30 میلیون و 800 هزار تومان رسیده تا کاهش قیمت بیش از یک میلیون و 200 هزار تومانی را نسبت به هفته قبل شاهد باشیم.

میامی - نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بحث آب شرب یکی از مطالبات به‌حق منطقه کالپوش است، گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم که مشکل آبرسانی این منطقه را به رفع کنند.

شاخص کل بورس امروز هم توانسته یک روند متعادل مثبت را داشته باشد.

محمدرضا فرزین گفت: صندوق تثبیت ارزی نیز برای اثبات بازار ارز در کشور راه اندازی می شود.

تبریز - تحقق رشد تولید به مؤلفه‌های بسیاری نیاز دارد که یکی از این مؤلفه ها تأمین زیرساخت‌های مناسب از جمله برق بوده و قطعی آن مانعی برای تحقق رشد تولید است.

حمایت و توانمندسازی صندوق تعاون روستایی ایرانیان در حال پیگیری است.

مدیر پروژه استقرار ثبت سامانه‌ای معاملات خودرو با تشریح جزییات این سامانه، گفت: تمام نقل و انتقال خودروها به هر روش و مدل تنها باید از طریق سامانه ثبت معاملات خودرو انجام شود.

ایران و روسیه برای ساخت ابرپروژه ریلی رشت - آستارا به توافق رسیده اند و قرار است این خط آهن استراتژیک در مدت 3 سال احداث شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد بیش از 70 درصد اراضی کشاورزی کشور به زیر 5 هکتار رسیده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح اولین نمایندگی یک بانک روسی در ایران خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی شامگاه گذشته در دیدار با همتای روسی خود اسناد اجرایی شروع پروژه راه آهن رشت - آستارا بین ایران و روسیه را نهایی کردند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه پردیس - تهران مسیر (شمال به جنوب) محدوده تونل شماره 4 تا اطلاع بعدی ممنوع است.