جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: میزان اتکای صنعت فرش و منسوجات ابریشمی به تولید داخلی پیله‌تر ابریشم از 28 درصد به 53 درصد افزایش پیدا کرده است.

رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: افزایش پلکانی برای مشترکین پرمصرف اجرا خواهد شد و حدود دو درصد از مشترکان خانگی هستند.

گزارشی از کارت های سوخت انبار شده در دفاتر پستی را مشاهده میکنید.

اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امسال برداشت گندم در خوزستان به دلیل بارش باران با دو هفته تأخیر آغاز شد.

مطابق آمار عملکرد بانک‌ها در اعطای تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن مناسب نیست. از این‌رو باید دید آیا مسئولین می‌توانند بانک‌ها را به ریل تسهیلات‌دهی به پیشران‌های رشد اقتصادی و... برگردانند؟

اهواز - استاندار خوزستان از بهره برداری از پالایشگاه گازی هویزه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

بررسی صورت‌های مالی دو شرکت خودروساز نشان می‌دهد عرضه خودرو در بورس کالا موجب شد تا ایرانخودرو به سود دهی برسد و زیان شرکت سایپا نیز کاسته شود.

با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود.

اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سطح اراضی کشاورزی استان را یک میلیون و 500 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از حدود 13 اقلیم کشور، 11 اقلیم در استان ما وجود دارد.

اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت گندم، جو، کلزا و چغندر قند از مزارع خوزستان در حال انجام است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در فصل جدید، امروز در نشست شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تعیین می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌شود تولید گندم در سال جاری به 12 میلیون تن برسد.

مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از تجهیز و احیای 66 نهالستان بیابانی و مرتعی خبر داد و گفت: تعداد نهالستان‌های کشور از 126 مورد به 190 مورد رسید.

متقاضیانی که تحویل خودروشان1403میباشد میتوانند از فردا 5اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودروهای دیگری را از بین رانا، تارا، آریسان و هایما که امکان تحویل در1402 دارند را انتخاب کنند.

معاون نخست‌وزیر روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه یک تلویزیون این کشور، گفت: روسیه می‌خواهد در فروش نفت و گاز خود از ارزهای ملی استفاده کند و دلار و یورو را به طور کامل کنار بگذارد.

رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه در سال جاری، در مباحث مرتبط با بانک ها، بیش از آنکه به مشتری بانک بپردازد، به خود بانک خواهد پرداخت.