جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.

مدیرعامل پالایشگاه هویزه گفت: از خاموش شدن فلر های این پالایگاه تا چند روز آینده خبر داد.

قیمت دلار و یورو در بازار مبادله نسبت به هفته های قبل تفاوت چندانی نداشته است.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.

تولید و پرورش نهال و بذر با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی برای اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری است.

رشت - معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از 8 میلیون و 300 هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.

معاون تجارت و خدمات وزیر صمت اعلام کرد: در راستای توسعه فن‌آوری در صنعت، ارتباط صحیح بین صنعت و دانشگاه و تجاری‌سازی سریع فن‌آوری‌های کشور، پردیس‌های فن‌آوری صنعت محور تشکیل می‌شوند.

بانک سپه تعداد 353 رقبه ملک از املاک مازاد خود و شرکت‌های تابعه را در سال 1401 به ارزش 269 هزار و 264 میلیارد ریال به فروش رسانده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور از میانگین توزیع روزانه 3.9 میلیون لیتر سوخت هوایی در سال 1401 خبر داد و گفت: این عدد در نوروز امسال به روزانه 4.5 میلیون لیتر رسید.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: سی ام فروردین امسال موضوع حفظ اراضی به استان ها ابلاغ شده و در هر استان یک شهرستان باید به عنوان پایلوت معرفی شود.

مراحل ثبت‌نام والدین متولدین 1401 برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده 11 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.

میامی - امام جمعه میامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشورمان این است که مسئولان، درد دل کارگران را درک نمی کنند در حالی که کارگر، ستون فقرات کشورمان محسوب می‌شوند.

شاخص کل بورس امروز با رشد 42335 واحدی توانست به جایگاه 2,368,829 واحدی برسد.

عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی فرمول‌های مهم دستیابی به مهار تورم و تقویت تولید را تشریح کرده است.

34 پروژه عظیم آب و برق در استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

اگرچه مصوبه 473 شورای رقابت دو سال پیش تصویب و به خودروسازان ابلاغ شده اما در دور جدید فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه شاهد تخلف خودروسازان در دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان هستیم.