جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طی یک سال اخیر 877 حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شد.

محمدرضا حیدرزاده گفت: مجمع این شرکت با گزارشی مطلوب و بدون هیچگونه بندی برگزار شد و سود 90 درصدی به سهامداران شرکت اختصاص داده شد که 5 اردیبهشت‌ماه سود همه سهامداران پرداخت خواهد شد.

بهمن موتور تازه‌ترین سواری سدان خود را به باغ کتاب برد و سواری ریسپکت به مدت سه ماه در مجموعه باغ کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس‌کل بانک مرکزی از مهلت شش ماهه این بانک به بانک‌های ناتراز (تا شهریورماه) برای اصلاح اضافه برداشت‌هایشان خبر داد.

شکل گیری دانش بنیان ها با یک جرقه اولیه دانش بوده که از دل فعالیت پژوهش دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی خارج و توسط افرادی مطرح می شود. در ادامه این ایده ها حمایت شده و تجاری می شوند.

مرکز مدیریت راههای کشور همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر اعلام کرد: هم اکنون ترافیک جاده‌های شمالی در مسیر شمال به جنوب همچنان سنگین است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت در 12 ماه سال گذشته امسال موفق به رفع تعرض فوری از 2 هزار و 190 هکتار زمین دولتی شد.

مرکز پژوهش‌های اقتصادی اتاق تهران در گزارشی اعلام کرد دلارزدایی به وضعیتی اشاره دارد که کشورها بنا به دلایلی اقدام به حذف دلار به‌عنوان ارز اصلی در اقتصاد خود می‌کنند.

رشت - معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور از توزیع بیش از 16 هزار جعبه تخم نوغان در گیلان خبر داد و گفت: نوغانداران از امروز می توانند در 8 شهرستان گیلان تخم نوغان خود را تهیه کنند.

فراقی گفت: برای رفتار حرکتی هفته جاری انتظار می‌رود بازاری متعادل رو به بالا را شاهد باشیم که در تک سهم‌ها با بازدهی قابل توجه تری همراه باشد.

شاخص کل بورس با اصلاح کار خود را در معاملات ابتدای اردیبهشت آغاز کرده است.

وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.

دو خودروساز بزرگ کشور از صبح دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را آغاز می‌کنند و قرار است تا پایان هفته بالغ بر 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شود که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

بررسی های نشان داده است که قیمت ها در املاک با قیمت های سایت های فروش کمی متفاوت است.

محسن رسولیان گفت: ورودی پارکینگ شماره 1 تا یک ساعت 10.000 تومان است و چون محاسبه هزینه این پارکینگ ساعتی است استفاده از پارکینگ شماره 1 جهت بدرقه و استقبال از مسافرین پیشنهاد می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئله مسکن می‌تواند زمینه‌ساز رشد تولید شود و اگر ساخت مسکن در کشور شتاب بگیرد، مشاغل زیادی به شکل مستقیم و غیرمستقیم رونق خواهند گرفت.