جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

معاون وزیر صمت گفت: نرخ مصوب روغن موتور در سال جدید افزایش نیافته و افزایش قیمت اخیر در بازار، گران‌فروشی است.

رشت - معاون وزیر صمت با اشاره به شعار راهبردی سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، گفت: رشد تولید در گرو حمایت و توجه به صنعت و تولید است.

مسعود جهانی گفت: طی سال گذشته 114 کیلومتر زیرسازی، 120 کیلومتر ریل‌گذاری و 10 هزار متر مربع احداث ساختمان‌های ایستگاه‌های راه آهن صورت انجام شده است.

رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: سال گذشته بر اساس رای دیوان عالی کشور اگر از عمر تغییر کاربری 3 سال گذشته و کاری انجام نشده باشد دیگر مشمول قوانین کیفری کشور نمی شود.

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک ایران و سوریه در راس هیاتی بلندپایه به منظور گسترش روابط اقتصادی دو کشور و تسهیل در تبادلات بانکی و تجاری وارد دمشق پایتخت کشور سوریه شد.

صنعت خودروسازی کشور در دهه 90 از نظر تولید و توسعه دچار افول شد و تا انتهای این دهه نتوانست سرپا شود؛ به شکلی که بیش از نیمی از نیاز بازار بدون پاسخ رها شد.

خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن 500 میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال 3200 است.

تهران - استاندار تهران ضمن تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت بنگاه های غیرمجاز گفت: سازمان‌های بازرسی، شهرداری‌ها و سازمان‌های تأمین‌کننده زیرساخت‌ها نسبت به شناسایی خانه‌های خالی تمرکز کنند.

بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای، احکام و تکالیف مرتبط با شبکه بانکی کشور مندرج در قانون بودجه 1402 را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال 1403 اعلام شده است از امروز به‌مدت 5 روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند.

شاخص کل بورس با رشد 51 هزار واحدی توانست رکورد جدیدی را ثبت کند

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت 13 همت تسهیلات ودیعه مسکن به 224 هزار و 460 متقاضی در سال 1401 خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران - ساوه و بالعکس و محدوده بهمن آباد خبر داد.

بنا بر آمارهای شرکت منابع آب ایران، در حال حاضر 55 درصد از 98 میلیارد مترمکعب آبی که به صورت سالانه در کشور به مصرف می‌رسد.

صاحبخانه ها براساس پول مورد نیاز ملک را در سایت های خرید و فروش قرار می دهند و بعداز اینکه با مشتریان به توافق می رسند به مشاوران املاک برای ثبت قرارداد مراجعه می کنند.