جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

واگذاری زمین به مردم و ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند آن است که حریم شهرها آزاد شده و با عرضه زمین و کاهش سهم آن در قیمت مسکن هزینه‌های مسکن نیز کاهش پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده که در رفع موانع تجاری بین دو کشور موثر بوده است.

گرگان - اعلام نرخ 15 هزار تومانی برای خرید گندم از سوی سخنگوی دولت بدون طی پروسه قانونی، گلایه‌های کشاورزان و نمایندگان را به همراه داشته که انتظار است با درایت مسئولان این نگرانی برطرف شود.

آبادان - طرح افزایش ظرفیت ذخیره سازی کارخانه قیر آبادان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

متقاضیان خرید خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال 1403 است می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودرو دیگری انتخاب کنند تا نوبت تحویل خودرو آن‌ها به 1402 تغییر کند.

آمار تولید گندم براساس میزان سطح زیر کشت و پیش‌بینی رشد تولید گندم در 5 استان، حاکی از افزایش 56 درصدی خرید تضمینی این محصول است.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: امسال وزارت نیرو یک برنامه 140 اقدامی را به منظور عبور بدون خاموشی از تابستان در نظر گرفته که محور اصلی آن را می‌توان توسعه ظرفیت نیروگاه‌های کشور دانست.

فاطمی امین وزیر صمت گفت: من گفتم قیمت تمام شده خودرو با قیمت ثابت کاهش پیدا می‌کند؛ این عبارت فنی بود و شاید نباید آن را به کار می‌بردم.

اصفهان - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان 25 هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات 50 هزار میلیارد تومان است.

ری - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای بیکاری و مسکن دار شدن کارگران برنامه داریم.

خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد و برنامه‌های فروش بهمن را تنها از سایت رسمی دنبال کنید.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: سنددار کردن اراضی کشاورزی از مهمترین اولویت‌های کاری وزارت جهاد کشاورزی و دستور مقام معظم رهبری است.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: تکیه بر دانش فنی و افزایش تنوع ژنتیکی از مهمترین راهبردهای توسعه زراعت پایدار در کشت دیم است.

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: سالانه مقدار قابل توجهی غلات و روغن وارد ایران می شود و ما برای تامین این کالاها نیازمند نگاهی استراتژیک هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت 100 درصدی مطالبات پنبه‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد.

امروز برخی از نمادها ورود و خروج جدی پول داشتند و به صورت قدرتمندی دست به دست شدند.