جمعه 15 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

با وجود بارش بی وقفه برف در تهران، فرودگاه بین المللی مهرآباد و مابقی فرودگاه های کشور عملیاتی است و پروازها در حال انجام است اما ضروری‌است مسافران پیش از عزیمت با شماره 199 تماس بگیرند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و بالعکس گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با تأکید بر طرح از فجر تا فطر گفت: تخفیف های ویژه‌ای برای عرضه کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است.

با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش 91 هزار میلیاردریالی این بانک بورسی رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.

مدیرعامل بانک ملت گفت: با افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع 31 خردادماه امسال دریافت کردیم بانک ملت توانست جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.

با سامانه بام بانک ملی ایران، دیگر نیازی نیست برای صدور «ملی‌کارت» به شعبه مراجعه کنید.

عضو کمیسیون عمران مجلس ابلاغ بسته 19 بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده وزارت راه و شهرسازی را یکی از بهترین راهکاری تحقق تولید مسکن با کمترین عوارض برای مردم و دولت عنوان کرد.

یک اقتصاددان گفت: رابطه ایران و چین می تواند مشکلات اقتصادی را برطرف سازد.

بازار سرمایه این روزها به علت حجم کم معاملات به صورت خنثی معامله می شود.

یک کارشناس اقتصادی گفت: سفر رییسی می تواند رشد اقتصادی و تجاری به همراه داشته باشد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی ازمراحل نهایی تجهیز قطعات آزمایشگاهی آزمایشگاه مرجع ریلی دربخش خط وآزمایشگاه بزرگ‌مقیاس بارگذاری سریع روسازی درهمکاری باشرکت ساخت وسازمان راهداری خبرداد

لوبیا سفید در مدت یک هفته 8.62 درصد و نخود 3.51 درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. این در حالی است که در کمتر از یک ماه لوبیا سفید 16.67 درصد و نخود 9.26 درصد افزایش قیمت داشته اند.

برای خرید یک خانه 90 متری در عباس آباد باید 5 میلیارد و 670 میلیون تومان پرداخت کرد.

برای اجاره یک واحد آپارتمان در عباس آباد حداقل ماهیانه 3 میلیون و 500 هزار تومان و رهن 250 میلیون تومان باید پرداخت کرد.

این روزها بلیت هواپیما در برخی از مسیرها مانند تهران - مشهد، تهران - شیراز و.... به سختی پیدا می شود. در این مورد شائبه هایی مبنی بر عدم فروش بلیت به دلیل افزایش قیمت بلیت ها است.

فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در 3 روز تعطیل اخیر ایران یا امروز که دبی تعطیل بود نرخ درهم را با نرخ سازی بالا می‌بردند!